W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen – największy na rynku Europy Środkowo-Wchodniej właściciel portali społecznościowych, portali pracy, zajmujący się także marketingiem on-line. W Rumunii Ad Ocean planuje zdobywanie kolejnych kontraktów. W najbliższej przyszłości firma chce wejść również do Słowenii.
AdOcean specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych technologii adserwerowych. Firma oferuje własną, unikalną technologię oraz narzędzia analityczne do efektywnego zarządzania i emisji reklam w Internecie. W Rumunii swoją działalność AdOcean rozpoczął od 1 maja br.
„Rumuński Internet rozwija się bardzo szybko. Dowodem na to są statystyki, które pokazują, że w 2000 roku zaledwie 3,6% społeczeństwa korzystało z internetu. Dziś ta liczba jest o wiele większa i wynosi 36%. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników rozwijają się firmy internetowe. Za tym idą coraz większe wydatki na reklamę on-line, które w 2008 roku wyniosły 18mln €.”, powiedział Catalin Emilian, Country Manager.
W tym roku celem strategicznym spółki, obecnej na 11 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, jest wzmocnienie pozycji w Bułgarii, Rumunii i Chorwacji.
„W pierwszej kolejności planujemy rozpocząć współpracę z kilkoma firmami z pierwszej dziesiątki. To pozwoli nam osiągnąć dobrą pozycję na rynku oraz zdobyć zaufanie do naszego produktu. W dalszej perspektywie skupimy się na podejmowaniu współpracy z mniejszymi podmiotami”, powiedział Andrzej Purchla, Executive Director AdOcean.
Neogen nie jest pierwszą firmą, która współpracuje z AdOcean w kilku krajach jednocześnie. Pierwszym takim klientem był Adnet, który zdecydował się na implementację systemu AdOcean w Polsce i w republikach bałtyckich. Do grona klientów AdOcean należą najwięksi europejscy gracze, tacy jak Adnet, WebGround Group, Centrum Cz, Vodafone, Delfi.
Firma powstała w 2004 roku, od 2009 roku jest członkiem IAB Polska. AdOcean to system nowej generacji, który wykorzystuje zaawansowaną technologicznie platformę emisji reklam w internecie. Jego zdecentralizowana architektura pozwala na efektywną obsługę dużej ilości wyświetleń reklamy. System emisyjny został zaprojektowany w sposób umożliwiający bezkolizyjne wprowadzanie usprawnień i aktualizacji przy zachowaniu ciągłości emisji reklam. Rzetelność statystyk dotyczących emisji zapewniona jest przez wysoką jakość zintegrowanego z AdOcean systemu monitorowania kampanii gemiusDirectEffect.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.