AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność – retargetowanie. Nowe rozwiązanie pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.
Retargetowanie pozwala nie tylko ustalić grupę użytkowników zainteresowanych daną tematyką na stronie, ale również umożliwia wyselekcjonowanie tych internautów, którzy mieli kontakt z komunikatem reklamowym. Dzięki zastosowaniu tej opcji reklamodawca uzyskuje możliwość ponownego zareklamowania usługi bądź produktu osobom, które widziały daną reklamę wcześniej, lecz nie zdecydowały się na wykonanie akcji (np. zakupu produktu).
Technologia retargetowania daje reklamodawcom dużo większą możliwość interakcji z potencjalnym klientem, niż w przypadku standardowych form reklamy online. Funkcjonalność ta pozwala zachęcić tzw. niezdecydowanych klientów do ponownego wejścia na stronę i skorzystania z oferty handlowej firmy. Dzięki zastosowaniu retargetowania Klienci AdOcean uzyskają możliwość zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów realizowanych działań promocyjnych.
– Mamy nadzieje, że nowe rozwiązanie AdOcean pozwoli Klientom na bardziej optymalne wykorzystanie ich powierzchni reklamowej oraz poprawę skuteczności planowania i prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie, mówi Aneta Sankowska, Dyrektor Zarządzająca w AdOcean Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.