AdOcean wprowadził retargetowanie

Opublikowano: 25 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

AdOcean wprowadził do swojego systemu emisji reklam nową funkcjonalność – retargetowanie. Nowe rozwiązanie pozwala na dotarcie do określonej grupy użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem bądź usługą na stronie reklamodawcy.

Retargetowanie pozwala nie tylko ustalić grupę użytkowników zainteresowanych daną tematyką na stronie, ale również umożliwia wyselekcjonowanie tych internautów, którzy mieli kontakt z komunikatem reklamowym. Dzięki zastosowaniu tej opcji reklamodawca uzyskuje możliwość ponownego zareklamowania usługi bądź produktu osobom, które widziały daną reklamę wcześniej, lecz nie zdecydowały się na wykonanie akcji (np. zakupu produktu).

Technologia retargetowania daje reklamodawcom dużo większą możliwość interakcji z potencjalnym klientem, niż w przypadku standardowych form reklamy online. Funkcjonalność ta pozwala zachęcić tzw. niezdecydowanych klientów do ponownego wejścia na stronę i skorzystania z oferty handlowej firmy. Dzięki zastosowaniu retargetowania Klienci AdOcean uzyskają możliwość zwiększenia efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych oraz optymalizacji kosztów realizowanych działań promocyjnych.

– Mamy nadzieje, że nowe rozwiązanie AdOcean pozwoli Klientom na bardziej optymalne wykorzystanie ich powierzchni reklamowej oraz poprawę skuteczności planowania i prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie, mówi Aneta Sankowska, Dyrektor Zarządzająca w AdOcean Sp. z o.o.

Hanna LaskowskaAdOcean wprowadził retargetowanie

Podziel się!

O autorze

hania