W sieci pod adresem mastercook.com.pl, ukazała się nowa realizacja Agencji Interaktywnej Adv.pl. Witryna powstała na zlecenie firmy Wrozamet S.A., właściciela marki Mastercook – jednego z największych polskich producentów sprzętu gospodarstwa domowego.
„Realizacja siedliska była przykładem „pracy od podstaw”. Całkowitej zmianie uległa struktura serwisu, rozwiązania programistyczne oraz kreacyjne. Naszym celem było stworzenie platformy dającej użytkownikowi pełną swobodę komunikacyjną – stąd rozwiązania typu ekspertowego „produkt dla Ciebie”, czy możliwość porównywania poszczególnych pozycji produktowych z oferty Wrozametu. Wybór Adv.pl na wykonawcę siedliska cieszy nas tym bardziej, że zarówno oferta jak i projekt graficzny zostały najwyżej ocenione również przez przedstawicieli hiszpańskiej firmy – współwłaściciela Wrozametu, Fagor Electrodomesticos ” – powiedział Dyrektor Zarządzający, Konrad Pankiewicz.
W strukturę witryny wpisane zostały profesjonalne moduły dla przedstawicieli mediów oraz potencjalnych pracowników firmy. Pojawił się formularz zgłoszeniowy dla firm szkoleniowych pragnących wystąpić ze swoją ofertą do Wrozametu. Nie zapomniano o szerokiej informacji, dotyczącej dystrybucji wyrobów. Poza możliwością przeglądnięcia szczegółów, porównywania wyrobów, Adv.pl stworzyło system informujący o dobrach komplementarnych do danego wyrobu. Co więcej, jeżeli w bazie produktów Internauta nie znajdzie wyrobu w pełni odpowiadającego jego potrzebom, system przedstawi mu propozycje najbardziej zbliżone do jego wymagań.
Większość stron serwisu generowana jest dynamicznie dzięki implementacji elastycznego modułu zarządzania treścią klasy CMS, który pozwala m.in. na swobodną modyfikacje struktury bazy produktowej.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.