Agencja Interaktywna Adv.pl podpisała umowę z firmą RedDot Solutions – niemieckim producentem systemów klasy CMS (Content Management Systems). Umowa dotyczy dystrybucji oraz wdrażania przez Agencją Adv.pl rozwiązań RedDot Professional oraz RedDot Express – systemów do zarządzania treścią w rozbudowanych projektach inter- i intranetowych.
„Naszym zadaniem jest oferowanie Klientom najlepszych w swej klasie rozwiązań interaktywnych. Dlatego też po dokonaniu dogłębnych analiz istniejących na rynku europejskim rozwiązań klasy CMS zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy strategicznej właśnie z RedDot Solutions” – mówi Rafał Dziedzic – Dyrektor Zarzadzający Agencji Adv.pl.
Firma RedDot Solutions rozwinęła i wprowadziła na rynek innowacyjny System Zarządzania Zawartością (Content Management System), służący do szybkiego i łatwego budowania, zarządzania i pielęgnacji serwisów intranetowych internetowych firm ze wszystkich branż. W Niemczech istnieje ponad 1000 instalacji RedDot. Do kwietnia 2001 firma istniała pod nazwą InfoOffice, ale w związku z dużą znajomością znaku „RedDot”, zmieniła nazwę na RedDot Solutions.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.