Agencja Interaktywna Adv.pl podpisała umowę z niemiecką firmą conject AG – jednym z liderów wśród dostawców kompleksowych rozwiązań informatycznych. Umowa dotyczy kreacji oraz implementacji projektów graficznych do produktów „następnej generacji”, służących zarządzaniu projektami, oferowanych przez conject AG.
Zadaniem Adv.pl jest stworzenie nowego systemu nawigacji oraz wizji graficznej, które wspierać będą pełną funkcjonalność i ergonomię całego rozwiązania informatycznego. Wyznacznikiem prac jest wzmocnienie intuicyjności, estetyki rozwiązań oraz komfortu pracy użytkownika z systemem.
„Wybór Adv.pl przez firmę conject AG stanowi potwierdzenie faktu, że jesteśmy gotowi do wejścia na rynek europejski. Cieszy nas, że rozwiązania proponowane przez Adv.pl stały się na tyle profesjonalne, aby móc konkurować na zagranicznych rynkach.”- mówi Rafał Dziedzic, Prezes Adv.pl Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.