Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv.pl zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich. Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA – badania gemiusTraffic.
Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m. in. informacje: które strony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci.
“Uzyskane informacje pozwalają na elastyczne modyfikowanie zawartości serwisu oraz nawigacji na stronie tak, aby użytkownik szybko docierał do interesujących go treści” – wyjaśnia Rafał Janik z Gemius SA.
“Kluczem do sukcesu nie jest już tylko oryginalny projekt – niezbędne jest poznanie ciągle zmieniających się i nie zawsze oczywistych preferencji grup odwiedzających dane siedlisko interaktywne” – sugeruje Dyrektor Zarządzający agencji Adv.pl Konrad Pankiewicz.
http://www.adv.pl
http://www.gemius.pl
Wpisy promowane
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
- Farby KABE – produkty nie tylko dla profesjonalistówFarby KABE dla szerokiego grona odbiorców są synonimem jakości oraz innowacyjności.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.