Firma badawcza Gemius SA oraz agencja interaktywna Adv.pl zawarły w ostatnich dniach umowę o współpracy na zasadach partnerskich. Umowa dotyczy włączenia do oferty Adv.pl rozwiązania badawczego dostarczanego przez Gemius SA – badania gemiusTraffic.
Badanie gemiusTraffic dostarcza informacji o zachowaniu internautów na witrynach internetowych. W procesie badawczym analizowane są poszczególne wizyty wykonywane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m. in. informacje: które strony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci.
„Uzyskane informacje pozwalają na elastyczne modyfikowanie zawartości serwisu oraz nawigacji na stronie tak, aby użytkownik szybko docierał do interesujących go treści” – wyjaśnia Rafał Janik z Gemius SA.
„Kluczem do sukcesu nie jest już tylko oryginalny projekt – niezbędne jest poznanie ciągle zmieniających się i nie zawsze oczywistych preferencji grup odwiedzających dane siedlisko interaktywne” – sugeruje Dyrektor Zarządzający agencji Adv.pl Konrad Pankiewicz.
http://www.adv.pl
http://www.gemius.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.