Afilias, operator rejestru .INFO, ogłosił przejęcie firmy mTLD Top-Level Domain (dotMobi), operatora rejestru .MOBI. Szczegółowe warunki umowy nie zostały ujawnione. Mimo entuzjazmu inwestora wyniki rejestru trudno jednak nazwać optymistycznymi.
Nasze przejęcie dotMobi wpisuje się w długoterminową strategię zapewnienia sukcesu wspieranych przez nas TLD. Jesteśmy dumni z globalnego powodzenia .MOBI i cieszymy się na naszą współpracę przy budowaniu jego marki – powiedział Hal Lubsen, dyrektor generalny Afilias.
Nie dziwi ton wypowiedzi inwestora. Jak można jednak przeczytać w artykule serwisu paidContent:UK, wyniki .MOBI nie mogą budzić entuzjazmu. Powołując się na raporty finansowe dotMobi serwis przekouje, że w 2009 roku mTLD zanotowała 3,5 mln euro straty. Rok wcześniej miała 324 tys. euro straty.
Z jednym milionem zarejestrowanych domen .MOBI na tle 187 mln wszystkich nazw trudno mówić o ogromnej popularności rozszerzenia. Czy nowy inwestor będzie miał pomysł na jego promocję?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.