Sieć reklamowa Afilo uruchomiła kampanię reklamową banku Millennium. Działania promujące lokatę „Twój Wybór” potrwają do końca grudnia 2008.
Kampanię oparto na takich formach reklamowych jak billboard, double billboard, skyscraper, ractangle. Dodatkowo wykorzystano także formy tekstowe w postaci linków sponsorowanych. Reklamy emitowane będą głównie w serwisach z kategorii biznes i finanse, a także na stronach skierowanych do osób potencjalnie zainteresowanych założeniem lokaty.
Program partnerski banku prowadzony jest według modelu CPA. Wydawcy reklam rozliczani są za poprawne wypełnienie na ich stronach formularza rejestracyjnego.
Kampania promująca lokatę „Twój Wybór” banku Millennium potrwa do końca grudnia br. Działania prowadzone przez Afilo w obrębie swojej sieci afiliacyjnej i zrzeszonych witryn są częścią globalnej akcji reklamowej banku (TV, prasa, wybrane serwisy internetowe).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.