Sieć reklamowa Afilo uruchomiła kampanię reklamową banku Millennium. Działania promujące lokatę „Twój Wybór” potrwają do końca grudnia 2008.
Kampanię oparto na takich formach reklamowych jak billboard, double billboard, skyscraper, ractangle. Dodatkowo wykorzystano także formy tekstowe w postaci linków sponsorowanych. Reklamy emitowane będą głównie w serwisach z kategorii biznes i finanse, a także na stronach skierowanych do osób potencjalnie zainteresowanych założeniem lokaty.
Program partnerski banku prowadzony jest według modelu CPA. Wydawcy reklam rozliczani są za poprawne wypełnienie na ich stronach formularza rejestracyjnego.
Kampania promująca lokatę „Twój Wybór” banku Millennium potrwa do końca grudnia br. Działania prowadzone przez Afilo w obrębie swojej sieci afiliacyjnej i zrzeszonych witryn są częścią globalnej akcji reklamowej banku (TV, prasa, wybrane serwisy internetowe).
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...