Do zespołu Afilo dołączył Łukasz Szymański, który będzie pełnił funkcję Traffic Managera. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi dozór na emisją kampanii reklamowych.
Łukasz Szymański jako Traffic Manager będzie bezpośrednio nadzorował prowadzone przez Afilo kampanie reklamowe począwszy od definiowania, weryfikacji zgodności kreacji ze specyfikacją przez monitoring i optymalizację. Do jego zadań będzie należało również zapewnienie pomocy technicznej witrynom zrzeszonym w sieci Afilo. Wcześniej Łukasz Szymański pracował na takim samym stanowisku w firmie Sabela.
„Do naszej sieci afiliacyjnej przystąpiło już ponad 800 witryn, co jest z jednej strony świetnym wynikiem, a z drugiej sprawia, że nasze potrzeby kadrowe stale rosną. W efekcie powiększamy nie tylko liczbę serwisów partnerskich, prowadzonych kampanii reklamowych, ale i nasz zespół. Jestem pewien, że w roku 2008 ta tendencja się utrzyma.” – powiedział Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
www.afilo.pl
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!