Agencja doradcza i wydawnicza Agape została nowym partnerem handlowym SARE. Dzięki temu w ofercie Agape, oprócz usług związanych przede wszystkim z wydawaniem biuletynów firmowych w formie papierowej, znajdzie się SARE – pierwsze polskie narzędzie m.in. do przygotowywania elektronicznych biuletynów, dostępne w modelu ASP.
„Media elektroniczne zdobywają coraz większą popularność, gdyż są szybkie, tanie i efektywne. Stąd firmy coraz chętniej wykorzystują te narzędzia w działaniach komunikacyjnych w swoich firmach. SARE jest pierwszym polskim rozwiązaniem, które umożliwia przygotowanie biuletynu elektronicznego. Ponadto pozwala na bezpośrednią kontrolę realizacji przedsięwzięcia i informuje o efektach działań komunikacyjnych. Specjalizujemy się w przygotowywaniu i wydawaniu biuletynów firmowych, ale dotychczas przygotowywaliśmy je głównie w formie papierowej. Dzięki SARE, będziemy mogli zaproponować klientom również biuletyny elektroniczne.” – powiedział Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.
Rozpoczęta współpraca jest również początkiem wspólnych działań na rzecz promowania newsletterów elektronicznych jako atrakcyjnych i efektywnych mediów wykorzystywanych w działaniach komunikacyjnych firm.
„Wciąż rosnąca liczba klientów i kolejne wdrożenia SARE są dla nas dowodem na znaczny wzrost zainteresowania e-mail marketingiem wśród firm chcących wykorzystywać nowoczesne narzędzia wspomagające komunikację. Nadal działamy w myśl zasady, że zależy nam nie tylko na prezentowaniu oferty korzystnej handlowo, ale również dbamy o dostarczanie potencjalnym klientom jak największej wiedzy o e-mail marketingu. Agape to kolejny klient, który wspólnie z nami działa na rzecz promowania e-mail marketingu, jako jednego z najefektywniejszych punktów w strategii marketingowej.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia, producenta SARE.
Z SARE korzystają już: Reporter, GTFI, Peugeot Polska, ClickAd, Fundacja Izabeli i Adama Małyszów, NOBO bar, Absolut meble biurowe, portal rybnik.com.pl oraz miesięcznik IMPACT.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.