We wrześniu na polski i europejski rynek wchodzi Janmedia Interactive . To agencja interaktywna o polskich korzeniach, która do tej pory skupiała się na obsłudze klientów głównie w USA. Firma odnosi tam spore sukcesy, obsługując prestiżowych klientów (między innymi NASA oraz agencje rządowe) i tworząc skuteczne rozwiązania biznesowe.
Pracownicy Janmedia Interactive są ekspertami użyteczności, dostępności i optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek. Firma posiada też unikalne doświadczenie w tworzeniu systemów handlowych i marketingowych. To cechy mają odróżniać Janmedia Interactive od konkurencji oraz zapewnić zainteresowanie klientów.
Jak informuje Janmedia Interactive, firma zapewnia swym klientom tworzenie serwisów zgodnie z najnowszymi standardami i trendami międzynarodowego rynku. Odpowiedzialna polityka społeczna firmy owocować ma wieloma działaniami non profit oraz angażowaniem się w rozwój polskiego Internetu.
Mocne wejście na krajowy rynek rozpoczęło się od wystąpienia na konferencji Internet.con w poniedziałek, 19 października. Eksperci Janmedia Interactive prezentowali tam sposoby zwiększania efektywności internetowego handlu.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.