Agencja Young & Rubicam twórcą kampanii “365 dni” Danone’a

Agencja Young & Rubicam zrealizowała kampanię reklamową Actimela. Jest ona kolejną częścią rozpoczętej w kwietniu 2009 kampanii “Bellies”.

Głównym przekazem kampanii jest informacja o pozytywnym wpływie Actimela na zdrowie przez 365 dni w roku. Skierowana do matek, kampania telewizyjna potrwa od 1 do 31 września.

Media zaplanował Mediacom.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry