Agora sprzedaje reklamy w MSN.pl

Agora została wyłącznym dystrybutorem powierzchni reklamowej w polskich serwisach Microsoft: MSN (www.msn.pl) i Windows Live.
Portal MSN.pl w pełnej wersji zostanie zaprezentowany internautom 24 czerwca 2008 roku. Wersja beta portalu MSN.pl ruszyła w lutym br. i od tego czasu była systematycznie rozbudowywana.

Agora zyskała wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w portalu MSN.pl oraz w innym produkcie firmy Microsoft, Windows Live, który rozszerza możliwości systemu Windows poprzez pakiet darmowych usług służących do komunikacji (m. in. poczta elektroniczna, komunikator) oraz współdzielenia informacji (np. zdjęcia, blogi).

– Bardzo nas cieszy rozszerzenie współpracy z globalnym partnerem, które pozwala nam rozwijać strategiczną i długofalową współpracę oraz świadczy o zaufaniu jakim nas darzy – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.

Michał Kostrzewa, Country Manager MSN.pl, komentuje: – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze możemy rozwijać obustronnie efektywną współpracę z tak renomowanym partnerem medialnym, jakim jest Agora. Decyzja Agory o rozpoczęciu sprzedaży reklam jest dla portalu MSN.pl – będącego obecnie jeszcze w fazie testów – bardzo pozytywnym biznesowym prognostykiem na przyszłość i jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy współpracować ze sobą biznesowo, zarówno od strony kontentowej, jak i reklamowej.

Agora udostępnia MSN.pl od początku jego istnienia w Polsce informacje o wydarzeniach w kraju i na świecie z serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl, zapowiedzi filmów i wydarzeń kulturalnych z Cojestgrane.Gazeta.pl oraz informacje z serwisu muzycznego Infomuzyka.pl. Serwisy Sport.pl i Gospodarka.Gazeta.pl pojawiają się na MSN w oryginalnych szatach graficznych, z nagłówkiem i stopką MSN.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top