Agora została wspólnikiem Money.pl, obejmując połowę udziałów w sieci reklamy internetowej Business Ad Network Sp. z o.o. (BAN) stworzonej przez Money.pl. BAN oferuje powierzchnie reklamowe w serwisach prezentujących jakościowe treści, w tym o tematyce ekonomicznej i biznesowej.
– Z perspektywy Money.pl pozyskanie Agory jako partnera w Business Ad Network wzmacnia pozycję rynkową spółki – sieć uzyskuje zaangażowanie dwóch silnych grup internetowych, wykorzystując zasięgi obydwu oraz wiedzę i doświadczenie managerów reprezentujących obie firmy. – powiedział Arkadiusz Osiak, prezes zarządu Money.pl
BAN działa na rynku reklamy internetowej od trzeciego kwartału 2009 r. Sieć obejmuje obecnie powierzchnie reklamowe serwisów biznesowych Grupy Money.pl oraz serwisów Agory: Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Gospodarka.Gazeta.pl czy Komunikaty.pl, które łącznie docierają miesięcznie do ponad 6 mln użytkowników (real users, Megapanel PBI/Gemius, luty 2010).
– Od początku wspieraliśmy BAN – serwisy Agory zostały szybko włączone do oferty sieci. Nasze obecne zaangażowanie jest wyrazem wiary w powodzenie tego projektu – mówi Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory odpowiedzialny za działalność Grupy w internecie.
Prezesem Business Ad Network pozostaje Tomasz Pudlis.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!