AHA wkracza na Złote Tarasy

Opublikowano: 10 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja reklamowa AHA wygrała przetarg o budżet reklamowy Złotych Tarasów. Współpraca z nowym klientem rozpoczęła się z początkiem lutego. Kontrakt został podpisany na najbliższe dwa lata.

Agencja AHA została wyłoniona jako zwycięska na podstawie przetargu. Na potrzeby przetargu agencja przygotowała kompleksowe rozwiązania w segmencie B2B, koncepcję kreatywną reklamy i propozycje z zakresu marketingu bezpośredniego.

„Wierzymy, że wygraliśmy dzięki unikalnej kreatywności dostosowanej do oryginalnego charakteru Złotych Tarasów” – komentujeZłote Tarasy, Account Director AHA. Zdaniem przedstawicieli agencji, produkt, jakim są Złote Tarasy jest unikalny, jedyny w swoim rodzaju.. Dlatego poprzeczka dla usług reklamowych została ustawiona wysoko. „Unikalna musi tez być komunikacja i kreacja – taką ją stworzyliśmy” – dodaje Rejczak.

„Działania AHA dotyczyć będą wszystkich działań reklamowych Złotych Tarasów” – zapowiada Ewa Łydkowska, Manager General Affairs and Public Realtions w Złote Tarasy. „Pierwszą fazą będzie przygotowanie materiałów wspierających wynajem powierzchni biurowej i handlowej. W następnych etapach skupimy się na reklamie B2B oraz kierowanej bezpośrednio do ostatecznego konsumenta” – dodaje Ewa Łydkowska.

Złote Tarasy to unikalne przedsięwzięcie na skalę europejską. Projekt urbanistyczny zlokalizowany w centrum Warszawy. To nie tylko geograficzne centrum miasta, ale również Centralny Obszar Biznesu. Złote Tarsy będa kompleksem biur, pasaży handlowych i rozrywkowych – mają się stać charakterystycznym, łatwo rozpoznawalnym punktem stolicy.

Według przedstawicieli agencji AHA najistotniejszym będzie utrzymanie kreatywności na najwyższym poziomie przez wszystkie etapy rozwoju projektu (obecnie w początkowej fazie budowy, aż do oficjalnego otwarcia) przy konsekwentnie obranej strategii komunikacji.

Agencja ma już doświadczenie w pracy z podobnymi klientami. Działania reklamowe AHA wspierały otwarcia M1 w Warszawie, Łodzi, Krakowie. AHA dla marki M1 pracowała również strategicznie i kreatywnie.

http://www.aha.com.pl

Sylwester KozakAHA wkracza na Złote Tarasy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.