Agencja reklamowa AHA wygrała przetarg o budżet reklamowy Złotych Tarasów. Współpraca z nowym klientem rozpoczęła się z początkiem lutego. Kontrakt został podpisany na najbliższe dwa lata.
Agencja AHA została wyłoniona jako zwycięska na podstawie przetargu. Na potrzeby przetargu agencja przygotowała kompleksowe rozwiązania w segmencie B2B, koncepcję kreatywną reklamy i propozycje z zakresu marketingu bezpośredniego.
„Wierzymy, że wygraliśmy dzięki unikalnej kreatywności dostosowanej do oryginalnego charakteru Złotych Tarasów” – komentujeZłote Tarasy, Account Director AHA. Zdaniem przedstawicieli agencji, produkt, jakim są Złote Tarasy jest unikalny, jedyny w swoim rodzaju.. Dlatego poprzeczka dla usług reklamowych została ustawiona wysoko. „Unikalna musi tez być komunikacja i kreacja – taką ją stworzyliśmy” – dodaje Rejczak.
„Działania AHA dotyczyć będą wszystkich działań reklamowych Złotych Tarasów” – zapowiada Ewa Łydkowska, Manager General Affairs and Public Realtions w Złote Tarasy. „Pierwszą fazą będzie przygotowanie materiałów wspierających wynajem powierzchni biurowej i handlowej. W następnych etapach skupimy się na reklamie B2B oraz kierowanej bezpośrednio do ostatecznego konsumenta” – dodaje Ewa Łydkowska.
Złote Tarasy to unikalne przedsięwzięcie na skalę europejską. Projekt urbanistyczny zlokalizowany w centrum Warszawy. To nie tylko geograficzne centrum miasta, ale również Centralny Obszar Biznesu. Złote Tarsy będa kompleksem biur, pasaży handlowych i rozrywkowych – mają się stać charakterystycznym, łatwo rozpoznawalnym punktem stolicy.
Według przedstawicieli agencji AHA najistotniejszym będzie utrzymanie kreatywności na najwyższym poziomie przez wszystkie etapy rozwoju projektu (obecnie w początkowej fazie budowy, aż do oficjalnego otwarcia) przy konsekwentnie obranej strategii komunikacji.
Agencja ma już doświadczenie w pracy z podobnymi klientami. Działania reklamowe AHA wspierały otwarcia M1 w Warszawie, Łodzi, Krakowie. AHA dla marki M1 pracowała również strategicznie i kreatywnie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.