Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu – spółka Air Bites Polska ogłosiła, iż rozpoczęła budowę własnej infrastruktury kablowej, którą w znacznej mierze stanowić mają przejmowane i dostosowywane do określonego w firmie standardu sieci lokalne.
„W tej chwili koncentrujemy się przede wszystkim na nawiązywaniu współpracy z wiodącymi sieciami lokalnymi, występujemy wobec nich w charakterze inwestora lub całkowicie je przejmujemy, dostosowując do naszych wysokich standardów. Skupiamy się ponadto na rozwoju sprzedaży w posiadanych przez nas sieciach internetowych i wprowadzaniu nowych produktów. W ten sposób sukcesywnie budujemy własną, niezależną infrastrukturę, w ramach której świadczyć chcemy nasze usługi. Tym samym aktualnie nie będziemy koncentrować się na rozwoju naszej oferty w oparciu o usługi DSL świadczone przez TP SA.” – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska.
Air Bites Polska szuka na rynku optymalnych rozwiązań. Obecnie spółka dąży do zdobycia dominującej pozycji na poszczególnych rynkach lokalnych, a z czasem pragnie stać się wiodącym ogólnopolskim operatorem, posiadającym w swojej ofercie szeroki pakiet usług. Bardzo istotnym elementem jest w tym wypadku posiadanie własnej infrastruktury kablowej, dlatego też firma ta koncentruje się na sukcesywnym powiększaniu zasięgu jej sieci. Air Bites Polska zmierza także ku temu, aby z czasem móc występować z kontrofertą wobec dużych dostawców, takich jak TP SA, UPC czy Aster, którzy stawiają na kompilację usług typu Triple Play (tj. telewizja, Internet i telefon z jednego kabla). Spółka Air Bites Polska chce skoncentrować się na dostarczaniu klientom usług szybkiego, szerokopasmowego Internetu w dobrej jakości i konkurencyjnej cenie, a docelowo na poszerzeniu swojej oferty o pozostałe usługi, dla zainteresowanych klientów.
Już w lipcu 2006 Air Bites Polska planuje poszerzyć swoją ofertę w zakresie dostępu do Internetu o kolejny produkt, który będzie najprawdopodobniej pierwszą tego typu ofertą na krajowym rynku. Z pewnością wkrótce ukaże się stosowna kampania reklamowa ujawniająca szczegóły.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!