Air Bites Polska inwestuje w rozwój

Opublikowano: 25 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Międzynarodowy dostawca szybkiego, szerokopasmowego Internetu – spółka Air Bites Polska ogłosiła, iż rozpoczęła budowę własnej infrastruktury kablowej, którą w znacznej mierze stanowić mają przejmowane i dostosowywane do określonego w firmie standardu sieci lokalne.
„W tej chwili koncentrujemy się przede wszystkim na nawiązywaniu współpracy z wiodącymi sieciami lokalnymi, występujemy wobec nich w charakterze inwestora lub całkowicie je przejmujemy, dostosowując do naszych wysokich standardów. Skupiamy się ponadto na rozwoju sprzedaży w posiadanych przez nas sieciach internetowych i wprowadzaniu nowych produktów. W ten sposób sukcesywnie budujemy własną, niezależną infrastrukturę, w ramach której świadczyć chcemy nasze usługi. Tym samym aktualnie nie będziemy koncentrować się na rozwoju naszej oferty w oparciu o usługi DSL świadczone przez TP SA.” – mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska.

Air Bites Polska szuka na rynku optymalnych rozwiązań. Obecnie spółka dąży do zdobycia dominującej pozycji na poszczególnych rynkach lokalnych, a z czasem pragnie stać się wiodącym ogólnopolskim operatorem, posiadającym w swojej ofercie szeroki pakiet usług. Bardzo istotnym elementem jest w tym wypadku posiadanie własnej infrastruktury kablowej, dlatego też firma ta koncentruje się na sukcesywnym powiększaniu zasięgu jej sieci. Air Bites Polska zmierza także ku temu, aby z czasem móc występować z kontrofertą wobec dużych dostawców, takich jak TP SA, UPC czy Aster, którzy stawiają na kompilację usług typu Triple Play (tj. telewizja, Internet i telefon z jednego kabla). Spółka Air Bites Polska chce skoncentrować się na dostarczaniu klientom usług szybkiego, szerokopasmowego Internetu w dobrej jakości i konkurencyjnej cenie, a docelowo na poszerzeniu swojej oferty o pozostałe usługi, dla zainteresowanych klientów.

Już w lipcu 2006 Air Bites Polska planuje poszerzyć swoją ofertę w zakresie dostępu do Internetu o kolejny produkt, który będzie najprawdopodobniej pierwszą tego typu ofertą na krajowym rynku. Z pewnością wkrótce ukaże się stosowna kampania reklamowa ujawniająca szczegóły.

www.airbites.net

Hanna LaskowskaAir Bites Polska inwestuje w rozwój

Podziel się!

O autorze

hania