Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, uruchamia – wraz z BiznesNet S.A. -program lojalnościowy dla klientów. Będą oni mogli nieodpłatnie brać udział w seminariach i warsztatach szkoleniowych organizowanych wspólnie przez BiznesNet Konferencje i Crowley. Pierwsza konferencja odbywa się już 11 lipca w siedzibie warszawskiej GPW i dotyczyć będzie bezpieczeństwa informacyjnego.
„Naszym podstawowym celem jest dbałość o jakość obsługi klientów. Obejmuje to nie tylko stałe dążenie do zapewnienia jak najwyższej jakości usług oraz sprawnego serwisu, ale również dostęp do wiedzy o nowych technologiach. Dlatego stwarzamy naszym klientom unikatową na polskim rynku ofertę bezpłatnego udziału w seminariach organizowanych przez wyspecjalizowaną firmę – BiznesNet SA. Naszego partnera dobieraliśmy starannie, pod kątem potrzeb i oczekiwań abonentów. Partnerstwo z BiznesNet to dobry początek budowy programu Akademia Crowley’a – mówi Jacek Kotur, Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland.
Crowley i BiznesNet zaplanowali już cykl seminariów i warsztatów do końca roku 2002. Seminaria są objęte patronatem przez Puls Biznesu, Parkiet i The Warsaw Voice. Wykładowcami są specjaliści z branży nowych technologii, zarówno praktycy jak i naukowcy. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z nowymi technologiami i perspektywami rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce.
Działający w strukturach naszej firmy dział BiznesNet Konferencje został doceniony przez kolejnego poważnego partnera – Crowley Data Poland. Cieszę się, że z naszych usług edukacji biznesowej korzysta coraz szersze grono firm posługujących się nowoczesnymi narzędziami teleinformatycznymi. Podjęta przez nas współpraca ma także wymiar marketingowy. BiznesNet SA prowadząc wydawnictwo, organizując konferencje i szkolenia oraz prowadząc działania w zakresie marketingu bezpośredniego organizować będzie na rzecz Crowley’a zintegrowane, multimedialne kampanie reklamowe – dodaje Michał Faber, Prezes BiznesNet SA.
http://www.crowley.pl
http://www.biznesnet.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.