Akademia Crowleya – program lojalnościowy dla klientów

Opublikowano: 12 lipca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, uruchamia – wraz z BiznesNet S.A. -program lojalnościowy dla klientów. Będą oni mogli nieodpłatnie brać udział w seminariach i warsztatach szkoleniowych organizowanych wspólnie przez BiznesNet Konferencje i Crowley. Pierwsza konferencja odbywa się już 11 lipca w siedzibie warszawskiej GPW i dotyczyć będzie bezpieczeństwa informacyjnego.

„Naszym podstawowym celem jest dbałość o jakość obsługi klientów. Obejmuje to nie tylko stałe dążenie do zapewnienia jak najwyższej jakości usług oraz sprawnego serwisu, ale również dostęp do wiedzy o nowych technologiach. Dlatego stwarzamy naszym klientom unikatową na polskim rynku ofertę bezpłatnego udziału w seminariach organizowanych przez wyspecjalizowaną firmę – BiznesNet SA. Naszego partnera dobieraliśmy starannie, pod kątem potrzeb i oczekiwań abonentów. Partnerstwo z BiznesNet to dobry początek budowy programu Akademia Crowley’a – mówi Jacek Kotur, Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland.

Crowley i BiznesNet zaplanowali już cykl seminariów i warsztatów do końca roku 2002. Seminaria są objęte patronatem przez Puls Biznesu, Parkiet i The Warsaw Voice. Wykładowcami są specjaliści z branży nowych technologii, zarówno praktycy jak i naukowcy. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z nowymi technologiami i perspektywami rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Działający w strukturach naszej firmy dział BiznesNet Konferencje został doceniony przez kolejnego poważnego partnera – Crowley Data Poland. Cieszę się, że z naszych usług edukacji biznesowej korzysta coraz szersze grono firm posługujących się nowoczesnymi narzędziami teleinformatycznymi. Podjęta przez nas współpraca ma także wymiar marketingowy. BiznesNet SA prowadząc wydawnictwo, organizując konferencje i szkolenia oraz prowadząc działania w zakresie marketingu bezpośredniego organizować będzie na rzecz Crowley’a zintegrowane, multimedialne kampanie reklamowe – dodaje Michał Faber, Prezes BiznesNet SA.

http://www.crowley.pl
http://www.biznesnet.pl

Sylwester KozakAkademia Crowleya – program lojalnościowy dla klientów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.