Akademia Leona Koźmińskiego z mobilną aplikacją nie tylko dla studentów

Opublikowano: 21 maja 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Akademia Leona Koźmińskiego niebawem przedstawi aplikację mobilną na telefony wyposażone w system operacyjny iOS i Android umożliwiającą wymianę informacji wewnątrz uczelni.

Aplikacja przeznaczona jest zarówno dla osób zainteresowanych podjęciem studiów, studentów jak i pracowników Uczelni. Z podstawowych informacji jakie uzyskają użytkownicy można wskazać możliwość zapoznania się z informacjami o studiach, planie zajęć oraz wgląd do ocen i statusu zaliczeń. Aplikację stworzyła agencja marketingu mobilnego LookSoft.

Akademia Leona Koźmińskiego z mobilną aplikacją nie tylko dla studentów 1

Aplikacja udostępni pełną komunikację między studentami, wykładowcami, dziekanatem i biblioteką. Pomyślano ją w sposób, który idealnie wpisuje się w potrzeby targetu. Cieszę się, że projekty, jakie realizujemy w Looksooft w rzeczywisty i mierzalny sposób zmieniają sposoby wykorzystania smartfonów i utarte procesy w różnych organizacjach. Fakt, iż czołowa polska uczelnia, będąca na pierwszym miejscu wśród uczelni z Europy Środkowej w rankingu Financial Times i pierwszym miejscu w tegorocznym zestawieniu niepublicznych uczelni magisterskich Rzeczpospolitej i Perspektyw, zaoferuje swoim studentom taką aplikację pokazuje kierunek innym szkołom wyższym, które dzisiaj komunikują się ze studentami w tradycyjny sposób. Sądzę, że aplikacja może być wyraźnym dowodem pokazującym nowoczesność działania Akademii Leona Koźmińskiego, co z pewnością jest przewagą konkurencyjną wobec innych uczelni – powiedział Łukasz Makowski, prezes zarządu Looksoft.

Sylwester KozakAkademia Leona Koźmińskiego z mobilną aplikacją nie tylko dla studentów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.