Akademia Leona Koźmińskiego niebawem przedstawi aplikację mobilną na telefony wyposażone w system operacyjny iOS i Android umożliwiającą wymianę informacji wewnątrz uczelni.
Aplikacja przeznaczona jest zarówno dla osób zainteresowanych podjęciem studiów, studentów jak i pracowników Uczelni. Z podstawowych informacji jakie uzyskają użytkownicy można wskazać możliwość zapoznania się z informacjami o studiach, planie zajęć oraz wgląd do ocen i statusu zaliczeń. Aplikację stworzyła agencja marketingu mobilnego LookSoft.
Aplikacja udostępni pełną komunikację między studentami, wykładowcami, dziekanatem i biblioteką. Pomyślano ją w sposób, który idealnie wpisuje się w potrzeby targetu. Cieszę się, że projekty, jakie realizujemy w Looksooft w rzeczywisty i mierzalny sposób zmieniają sposoby wykorzystania smartfonów i utarte procesy w różnych organizacjach. Fakt, iż czołowa polska uczelnia, będąca na pierwszym miejscu wśród uczelni z Europy Środkowej w rankingu Financial Times i pierwszym miejscu w tegorocznym zestawieniu niepublicznych uczelni magisterskich Rzeczpospolitej i Perspektyw, zaoferuje swoim studentom taką aplikację pokazuje kierunek innym szkołom wyższym, które dzisiaj komunikują się ze studentami w tradycyjny sposób. Sądzę, że aplikacja może być wyraźnym dowodem pokazującym nowoczesność działania Akademii Leona Koźmińskiego, co z pewnością jest przewagą konkurencyjną wobec innych uczelni – powiedział Łukasz Makowski, prezes zarządu Looksoft.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...