Akredytacja .DE dla Az.pl – pierwszego rejestratora z Polski

Opublikowano: 30 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Az.pl ( www.az.pl ) jako pierwszy rejestrator domen z Polski otrzymało akredytację DENIC dla domeny niemieckiej .DE. Konsekwentna polityka zdobywania akredytacji trwa. Az.pl jest jedynym polskim rejestratorem domen z akredytacją ICANN dla domen globalnych. Miesiąc temu uzyskał akredytację DotAsia dla domeny .ASIA. Trwają prace nad uzyskaniem akredytacji dla domeny .TV.
Az.pl obniżyło o 50 % ceny rejestracji i odnowienia domeny niemieckiej. Aktualna cena rejestracji .de/rok – 14,90 zł netto. Aktualna cena odnowienia .de/rok – 49 zł netto. Rejestracja domen u źródła, nie u pośrednika, wraz z obniżką cen o połowę to kolejny sukces Az.pl .

DENIC /skrót od Deutsches Network Information Center/ to organizacja non profit założona w 1993 roku, której głównym celem statutowym jest rejestracja i zarządzanie domenami krajowymi .de. Pierwsze milion domen zostało zarejestrowanych w październiku 1999 roku. Następny rekord to 5 000 000 domen 2 lata później w 2001 roku. Dziś funkcjonuje ponad 12 milionów domen niemieckich, a .DE to trzecia, uwzględniając ilość, domena świata.

DENIC posiada ponad 300 akredytowanych rejestratorów domen. Ponad 80% to niemieccy partnerzy, pozostała część to firmy z innych krajów. Do tego grona dołączyła także Polska, w postaci akredytacji dla AZ.pl.

Raz do roku DENIC organizuje spotkanie wszystkich członków DENIC w celu omówienia wspólnych planów na nadchodzący rok, sugestii jak zwiększyć efektywność współpracy. Od tego roku jako nowy członek DENIC, AZ.pl będzie mógł reprezentować interesy polskich klientów w różnych kwestiach domen .de.

Sylwester KozakAkredytacja .DE dla Az.pl – pierwszego rejestratora z Polski

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.