Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg ogłoszony przez Alima-Gerber S.A. na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl.
W przetargu, który odbył się w październiku ubiegłego roku, swoje propozycje przedstawiły 3 czołowe agencje interaktywne. W wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego wybrano projekt, który w najpełniejszym stopniu łączył w sobie założenia koncepcyjne z nietypowymi rozwiązaniami technologicznymi.
'Spośród wszystkich propozycji, oferta agencji Adv.pl okazała się najbardziej spójna z oczekiwaniami przedstawionymi podczas briefingu. Istotne znaczenie miał także fakt bliskiej współpracy
z partnerem zagranicznym odpowiedzialnym za wdrożenie systemu TeamSite, który zgodnie z korporacyjnymi wymaganiami jest obowiązującym systemem zarządzania treścią.’ – mówi Beata Grabowicz z Działu Marketingu Alima-Gerber S.A.
Oba serwisy będą stanowić kompendium wiedzy dla obecnych oraz przyszłych matek dzięki wielu artykułom, profesjonalnym poradom i interaktywnym narzędziom. Uwadze rodziców warto polecić m.in. kalendarz szczepień czy też system ekspertowy, pozwalający krok po kroku dobrać produkt idealnie zaspokajający potrzeby żywieniowe dziecka. Dodatkowo serwis BoboFrut.pl zawierać będzie gry i zabawy dedykowane najmłodszym.
'Powierzenie nam realizacji obu serwisów tak uznanych marek to dowód, iż nasza praca cieszy się zaufaniem liderów branż. Warto podkreślić, że jest to kolejny międzynarodowy i znaczący projekt realizowany przez agencję.’ – mówi Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.
Serwisy Gerber.pl oraz BoboFrut.pl zadebiutują z początkiem wiosny.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.