Alior Bank: portal konkursowy „Zbuduj z nami nowy bank!”

Alior Bank buduje własną społeczność i zasięga rad i opinii swoich przyszłych klientów jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej. To unikalne i pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce. Poza cyklicznie organizowanymi konsultacjami z lokalnymi społecznościami w 50 miastach, Alior Bank zaprasza do wspólnego budowania banku również w Internecie. Wskazówki potencjalnych klientów zostaną wykorzystane przez Bank przy opracowaniu oferty i modelu obsługi.
Na stronie www.konkurs.aliorbank.pl, przygotowanej przez Bank we współpracy z agencją Artegence, już teraz można założyć wirtualne konto i podzielić się swoimi opiniami i oczekiwaniami wobec powstającego Banku. Zaangażowanie wszystkich uczestników akcji zostanie docenione przez Bank, który przyzna im gwarantowane nagrody pieniężne. Za udzielanie odpowiedzi na pytania każdy może otrzymać 100 zł, niezależnie od liczby uczestników. Osoby, które zechcą  zaprosić swoich znajomych do udziału w tym wyjątkowym przedsięwzięciu wspólnego budowania nowego banku, mogą wygrać setki atrakcyjnych nagród, m.in. samochód (VW Passat), nowoczesne laptopy i iPhone’y. Aby odebrać nagrody po zakończeniu konkursu, należy założyć konto osobiste w Alior Banku, jednak dla wszystkich uczestników konkursu jego prowadzenie będzie całkowicie bezpłatne.

Jednocześnie po raz pierwszy w Polsce przyszli klienci Banku mają wpływ na to, jaki numer rachunku osobistego zostanie im przyznany. Jeśli zdecydują się na jego założenie w Alior Banku po zakończeniu konkursu, sześć cyfr numeru ich wirtualnego konta konkursowego stanie się ostatnimi sześcioma cyframi numeru ich rachunku osobistego. Dzięki temu ten ostatni będzie bardziej przyjazny i łatwiejszy do zapamiętania dla klientów Banku. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych umożliwia uczestnikom Konkursu  budowanie internetowej społeczności Alior Banku. Każdy, kto zamieści w swoim profilu zdjęcie, zostanie uwieczniony na wirtualnej kuli, rosnącej wraz z liczbą zakładanych kont konkursowych. Poza niepowtarzalnym efektem wizualnym, funkcja ta stanowi spójną z najnowszymi trendami marketingu interaktywnego metodę budowania pozytywnych relacji z marką.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top