Alior Bank buduje własną społeczność i zasięga rad i opinii swoich przyszłych klientów jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej. To unikalne i pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce. Poza cyklicznie organizowanymi konsultacjami z lokalnymi społecznościami w 50 miastach, Alior Bank zaprasza do wspólnego budowania banku również w Internecie. Wskazówki potencjalnych klientów zostaną wykorzystane przez Bank przy opracowaniu oferty i modelu obsługi.
Na stronie www.konkurs.aliorbank.pl, przygotowanej przez Bank we współpracy z agencją Artegence, już teraz można założyć wirtualne konto i podzielić się swoimi opiniami i oczekiwaniami wobec powstającego Banku. Zaangażowanie wszystkich uczestników akcji zostanie docenione przez Bank, który przyzna im gwarantowane nagrody pieniężne. Za udzielanie odpowiedzi na pytania każdy może otrzymać 100 zł, niezależnie od liczby uczestników. Osoby, które zechcą zaprosić swoich znajomych do udziału w tym wyjątkowym przedsięwzięciu wspólnego budowania nowego banku, mogą wygrać setki atrakcyjnych nagród, m.in. samochód (VW Passat), nowoczesne laptopy i iPhone’y. Aby odebrać nagrody po zakończeniu konkursu, należy założyć konto osobiste w Alior Banku, jednak dla wszystkich uczestników konkursu jego prowadzenie będzie całkowicie bezpłatne.
Jednocześnie po raz pierwszy w Polsce przyszli klienci Banku mają wpływ na to, jaki numer rachunku osobistego zostanie im przyznany. Jeśli zdecydują się na jego założenie w Alior Banku po zakończeniu konkursu, sześć cyfr numeru ich wirtualnego konta konkursowego stanie się ostatnimi sześcioma cyframi numeru ich rachunku osobistego. Dzięki temu ten ostatni będzie bardziej przyjazny i łatwiejszy do zapamiętania dla klientów Banku. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych umożliwia uczestnikom Konkursu budowanie internetowej społeczności Alior Banku. Każdy, kto zamieści w swoim profilu zdjęcie, zostanie uwieczniony na wirtualnej kuli, rosnącej wraz z liczbą zakładanych kont konkursowych. Poza niepowtarzalnym efektem wizualnym, funkcja ta stanowi spójną z najnowszymi trendami marketingu interaktywnego metodę budowania pozytywnych relacji z marką.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.