Od 1 stycznia 2012 obowiązuje wspólny cennik reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network.
Grupa Allegro i GG – spółki należą do globalnego koncernu Naspers – połączył siły tworząc wspólne biuro reklamy. Nowa oferta łączy zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych Grupy Bankier.pl.
– Dzięki wspólnym siłom stajemy się liderem wśród polskich serwisów i oferujemy to, co najważniejsze, czyli dotarcie do konkretnych konsumentów, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o informacje z sieci – mówi Jacek Makowski, Dyrektor Biura Reklamy Grupy Allegro i GG.
Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie, Dyrektorem połączonego biura został Jacek Makowski, Dyrektorem Operacyjnym pozostaje Krzysztof Łada.
Jak zapowiada Krzysztof Łada, już w styczniu reklamodawcom zostanie przedstawiona nowa oferta, między innymi tzw. targetowanie behawioralne.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!