Allegro.pl w portalu gazeta.pl

Opublikowano: 6 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl – wirtualne licytacje. Dostęp do nowego serwisu Internauci mogą uzyskać już od dnia dzisiejszego z poziomu głównej strony portalu Gazeta.pl po kliknięciu na ikonę “Aukcje”.

Aukcje internetowe cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników Sieci. Za pośrednictwem specjalnie przygotowanych serwisów internetowych pozwalają kupić i sprzedać praktycznie wszystko – od sprzętu komputerowego i samochodów po książki, zabawki i znaczki pocztowe. Działający w polskim Internecie od 1999 r. serwis Allegro.pl prowadzi ponad 85% wszystkich internetowych aukcji, których łączna miesięczna wartość wynosi ok. 10 mln zł. Tylko w tym roku za pośrednictwem aukcji Allegro.pl sprzedano przedmioty za łączną sumę ponad 78 milionów złotych, a dziennie pojawia się na serwisie ponad 16 tysięcy nowych rzeczy.

Serwis aukcyjny stworzony przez Agorę S.A. oraz QXL Poland wykorzystuje wszystkie mechanizmy i zawiera przedmioty dostępne na stronach Allegro.pl. Oferty pojawiające się na stronach aukcyjnych Gazeta.pl są dostępne także w Allegro.pl (i odwrotnie) oraz mogą być licytowane przez użytkowników obydwu serwisów.

Umowa pomiędzy firmą Agora S.A. (właścicielem portalu Gazeta.pl) i QXL Poland Sp. z o.o. (do której należy Allegro.pl) została zawarta na czas nieokreślony. W jej myśl Agora S.A. będzie promować wspólny serwis na stronach portalu Gazeta.pl. W zamian otrzyma wynagrodzenie z tytułu udziału w przychodach z aukcji generowanych przez użytkowników portalu Gazeta.pl.

http://www.allegro.pl
http://www.gazeta.pl

Sylwester KozakAllegro.pl w portalu gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.