Obroty serwisu za październik w stosunku do września br. wzrosły o ponad 25%, liczba zarejestrowanych użytkowników zwiększyła się z kilkuset do ponad 7 000, a wśród nich znalazły się m. in. Home.pl, Domeny.pl, Wydawnictwo Software, Businessman Magazine i ABRadio.pl.
Od lutego klienci serwisu mogą korzystać z obsługi płatności kartami kredytowymi i dwoma szybkimi przelewami online – mTransfer i Płacę z Inteligo. Obecnie klienci serwisu, prócz obsługi płatności kartami kredytowymi, mają do dyspozycji obsługę kilkunastu szybkich przelewów elektronicznych, w tym m. in.: Deutsche Bank, BZ WBK, PKO BP, PKO SA, ING Bank Śląski, Kredyt Bank, Lukas Bank, Bank Millenium, Raiffeisen Bank oraz przelewy z dowolnego banku, a także w formie przekazu pocztowego.
Oprócz rozszerzenia liczby obsługiwanych kanałów płatności, AllPay.pl wprowadził kilka dedykowanych, unikatowych na rynku płatności online narzędzi, m. in.: AllPay Gwarancja i AllPay Aukcja. Gwarancja AllPay daje możliwość szybkiego odzyskania zapłaconych przez klienta pieniędzy w przypadku, gdy sprzedawca nie wywiąże się z umowy kupna – sprzedaży. AllPay Aukcja to narzędzie umożliwiające przyjmowanie płatności od użytkowników polskich i zagranicznych serwisów aukcyjnych, a dokonujący płatności nie musi być zarejestrowanym użytkownikiem AllPay, ani posiadać w nim konta.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.