Klienci grupy Aegis Media, w skład której wchodzi AMNET Polska, zyskali możliwość zwiększenia skuteczności kampanii w modelu real-time bidding o reklamę video na YouTube.
Spoty reklamowe na YouTube stanowią element wzbogacający kampanie RTB planowane i realizowane przez AMNET Polska. Przykładowo, wideo promujące nowy model samochodu wyświetli się wyłącznie tym osobom z grupy docelowej, które wcześniej weszły w interakcję z bannerem na jednym z portali lub odwiedziły oficjalną stronę producenta, czy wykazały zainteresowanie produktem.
Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, której oferta obejmuje kampanie programmatic buying na YouTube. Zawdzięczamy to skali działania sieci AMNET. Warunki były bowiem ustalane na poziomie globalnym – powiedział Paweł Laskowski, dyrektor zarządzający AMNET Polska
Proces planowania kampanii w modelu RTB/programmatic buying różni się od tradycyjnego. Na pierwszym etapie reklamodawca przekazuje cele kampanii i wskaźniki efektywności. Następnie specjaliści AMNET opracowują strategię działań, definiują segmenty użytkowników, optymalizują algorytmy kierujące zakupem mediów tak, aby reklamy wyświetlane były wyłącznie odbiorcom najbardziej wartościowym z punktu widzenia reklamodawcy i celów kampanii.
Real-time bidding i programmatic buying to stosunkowo nowe metody sprzedawania i kupowania reklamy odsłonowej w czasie rzeczywistym. W tym modelu podstawową jednostką jest pojedyncza odsłona, a decyzje zakupowe podejmowane są przy każdym wyświetleniu komunikatu reklamowego (w przeciwieństwie do tradycyjnej sprzedaży, gdzie podstawą planowania kampanii jest jeden dzień). Reklamodawca ustala, ile gotowy jest zapłacić za jedną odsłonę kreacji wyświetloną w wybranym segmencie użytkowników. Informacje te wprowadzane są do systemu DSP (Depmand Site Platform) połączonego z systemami wydawców. Gdy na którejś ze stron internetowych, wchodzących w skład sieci reklamy, pojawi się użytkownik pasujący do profilu reklamodawcy, automatycznie, w ułamkach sekund dokonywana jest licytacja stawek oferowanych przez różnych reklamodawców. Najważniejszą zaletą modelu RTB ma być większa efektywność w docieraniu z przekazem reklamowym do grup docelowych – budżety reklamowe nie są wydawane na odsłony skierowane do konsumentów spoza grupy docelowej reklamodawcy.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.