Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa unowocześniła swój serwis internetowy. Zaprojektowaniem oraz wdrożeniem nowego serwisu zajęła się Agencja Interaktywna AMP MEDIA.
Przygotowanie serwisu poprzedziły dokładne analizy i badania. We współpracy z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przygotowany został zakres oraz główne założenia co do funkcjonalności stron. Efektem tych prac stał się nowoczesny serwis Agencji, reprezentujący ją nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
Nowa forma serwisu, poza nowatorskim projektem graficznym i intuicyjnym rozkładem informacji, umożliwia łatwe i szybkie poruszanie się po stronie. Delegacja zadań na poszczególne departamenty przyspiesza publikację treści, przeznaczonych do zamieszczenia na serwisie. Dzięki wykorzystaniu autorskiej platformy AMP Media, tj. systemu EuroCMS możliwe jest efektywne zarządzanie zawartością strony.
Odbiorcy serwisu wykorzystują go m.in. do komunikacji z pracownikami Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Za pośrednictwem serwisu codziennie wpływa do nas od 50 do 70 pytań od internautów. Żadne z pytań nie pozostaje bez odpowiedzi. Na część odpowiadamy natychmiast, a na pozostałe, wymagające interpretacji bądź szerszego opracowania, odpowiedzi udzielane są w możliwie najkrótszym terminie. To ważne dla kształtowania pozytywnego wizerunku Agencji i pozytywnie odbierane przez użytkowników naszego serwisu- mówi Sławomir Nosowicz -dyrektor Biura Promocji i Wydawnictw w ARiMR 'Formułując założenia dotyczące struktury i formy graficznej nowego serwisu ARiMR dążyliśmy do tego, aby odpowiadał on europejskim standardom. W tym momencie można już mówić nie tylko o informacyjnej, ale i edukacyjnej roli serwisu. Niewątpliwym atutem nowego serwisu jest to, że wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. To znacznie upraszcza kontakt z Agencją i czyni ją bardziej dostępną.’ – mówi Adam Nowak Dyrektor Kreatywny AMP MEDIA
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.