Użytkownicy platformy e-commerce, umożliwiającej zakup towarów oferowanych przez Amway Polska, mogą korzystać z funkcji płatności online za pośrednictwem konta Inteligo.
Celem wprowadzenia nowej funkcji platformy e-commerce jest ułatwienie dokonywania płatności wszystkim użytkownikom, czemu ma służyć przede wszystkim bezpośrednie przekierowanie ze strony www.amway.pl na stronę Inteligo. By móc dokonywać płatności online, wystarczy otworzyć konto Inteligo.
Zakupy za pośrednictwem platformy Amway Online nie wymagają już dokonywania przelewu w banku czy wypłaty gotówki dla kuriera dostarczającego towar. Za zakupy można zapłacić od razu przy zamówieniu, bezpośrednio ze stron www.amway.pl, z użyciem opcji „Płacę z Inteligo”. Możliwe jest również opłacenie zamówienia za pomocą QuickMoney (natychmiastowego przelewu) – pieniądze trafią wówczas na konto Amway Polska w ciągu 1 sekundy.
Po złożeniu zamówienia na towary znajdujące się w wirtualnym koszyku pojawia się komunikat „wybierz płatność Inteligo”, a następnie „wyślij zamówienie”. Już po kilku minutach zamówienie uzyska status „wymagana płatność”. W szczegółach zamówienia będą dostępne dwie opcje: „wykonaj płatność” lub „anuluj płatność”. Po kliknięciu opcji „wykonaj płatność” nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę Inteligo. Zamówienie najpierw uzyska status „transakcja realizowana”, a następnie – „potwierdzone”.
Sklep internetowy to tylko jeden z modułów całego serwisu Amway Online. Zamówienia składają sprzedawcy bezpośredni, czyli dystrybutorzy Amway, jak i ich klienci po otrzymaniu od nich kodu dostępu. Klienci mogą zarejestrować się w systemie u wybranego dystrybutora i samodzielnie korzystać z możliwości zamawiania przez internet produktów Amway. Istotną częścią koncepcji Amway Online jest jej funkcja komunikacyjna: system umożliwia przekazywanie dystrybutorom firmy informacji o nowościach i promocjach. W serwisie znajduje się elektroniczna biblioteka materiałów niezbędnych do prowadzenia działalności, centrum produktowe z kompletną informacją handlową i marketingową o produktach Amway. Na platformie umieszczono także materiały szkoleniowe dotyczące oferty oraz informacje przydatne w prowadzeniu działalności gospodarczej. Amway Online to także kanał komunikacji z klientami dla różnych działów firmy, odpowiedzialnych za obsługę klienta, marketing czy public relations.
Użytkownicy Amway Online korzystają dodatkowo z usług firm partnerskich, stanowiących uzupełnienie oferty Amway. W najbliższym czasie firma chce zaoferować swym współpracownikom prowadzenie księgowości online, a także e-learning, czyli system prowadzenia szkoleń i monitorowania ich wyników poprzez platformę internetową. Ważnym kierunkiem rozwoju jest wykorzystanie sytemu do badań opinii i zadowolenia klientów – oczywiście również online.
Ostatnio platforma Amway Online została nagrodzona w X edycji konkursu ,,Warszawski Znak Jakości”. 27 października 2007 roku na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia statuetek WIKTORII najlepszym firmom, które uczestniczyły konkursie. Statuetkę Wiktorii odebrał Marek Sodolski, dyrektor generalny Amway.
www.amway.pl
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.