Ankieter- nowe internetowe narzędzie do badania profili i preferencji

Opublikowano: 27 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W dniu 22 lutego spółka ARCHmedia uruchomiła nowy serwis internetowy przeznaczony dla webmasterów oraz specjalistów od e-marketingu- ankieter (ankieter.pl), profesjonalne narzędzie do badania profili użytkowników odwiedzających dany serwis, w tym ich zainteresowań i preferencji.

Za pomocą Ankietera można budować bardzo skomplikowane sondaże w kilka minut dzięki wygodnemu interfejsowi, zintegrowanemu systemowi pomocy oraz podpowiedziom online. Narzędzie pozwala definiować wiele różnych rodzajów pytań (ocenowe, zamknięte, półotwarte i otwarte) oraz nie ma ograniczeń co do ilości wypełnionych ankiet dla klientów. System umożliwia rozsyłanie raportów e-mailem do zainteresowanych osób po zakończeniu ankiety.

Ankieter jest narzędziem darmowym, system będzie na bieżąco rozwijany zgodnie z prośbami użytkowników. W planach jest wersja biznesowa, wspomagająca działania marketingowe firmy i pomagająca zwiększyć skuteczność sprzedaży.

„Mimo niekwestionowanej wagi marketingu w prowadzeniu serwisów internetowych – mówi Mateusz Chłodnicki, pomysłodawca Ankietera – wielu webmasterów, nie zdaje sobie sprawy z tego ile tracą nie przeprowadzając odpowiednich badan wśród odwiedzających ich strony gości. Właśnie z myślą o tych osobach został stworzony Ankieter – narzędzie do przeprowadzania internetowych badań ankietowych. Mamy nadzieje iż dzięki innowacyjnemu podejściu i zaawansowanym możliwościom systemu, przyczynimy się do wykorzystania technik e-marketingowych w praktyce.”

http://www.ankieter.pl

Sylwester KozakAnkieter- nowe internetowe narzędzie do badania profili i preferencji

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.