Firma AOL przejęła jeden z najbardziej wpływowych serwisów internetowych Huffington Post za 315 mln dolarów. To największa transakcja spółki od 2009 roku.
Przejęcie Huffington Post ma stanowić fundament medialnego konglomeratu AOL. Przypomnijmy, że we wrześniu ubiegłego roku AOL kupiła popularny blog technologiczny TechCrunch za ok. 25-40 mln dolarów.
Założycielka Huffington Post, Arianna Huffington, będzie odpowiedzialna za treści dostępne we wszystkich serwisach AOL. Odpowiadać będzie nie tylko za dział polityczny, ale również, kobiecy, rozrywkowy czy biznesowy. Powstanie także nowa spółka – Huffington Post Media Group – w skład której wejdą m.in. Engadget, AOL Music czy wspomniany wyżej TechCrunch.
Łącząc Huffington Post z siecią stron AOL, ich inicjatywami wideo, skupieniem się na społecznościach lokalnych i zasięgu międzynarodowym, jesteśmy przekonani, że tworzymy firmę o niezwykłym wpływie, która dociera do globalnych odbiorców na wszystkich możliwych platformach – przekonuje Arianna Huffington.
Dzięki przejęciu Huffington Post docierać ma obecnie do 117 mln unikalnych użytkowników miesięcznie w USA i 270 mln na całym świecie.
Huffington Post to jedno z najbardziej znanych i wpływowych miejsc w amerykańskim internecie. Powstał w maju 2005 r. jako blog zawierający komentarze do aktualnych wydarzeń politycznych. Obecnie jest serwisem z artykułami newsowymi i blogami o różnej tematyce.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.