AOL stawia na internetowe radio

Amerykański portal internetowy AOL udostępnił nową wersję testową swojego odtwarzacza stacji radiowych AOL Radio – pisze Mashable.
W serwisie można znaleźć około 200 stacji przygotowanych przez portal oraz dodatkowe 150 lokalnych rozgłośni CBS. Aplikacja umożliwia pomijanie nielubianych utworów, modyfikowanie kanałów oraz udostępnianie własnych projektów użytkownikom komunikatora AIM.

AOL stawia na internetowe radio 1

AOL Radio utrzymuje się z reklam, ale nie jest ich wiele. Usługa zapamiętuje 30 ostatnio odsłuchanych utworów i umożliwia powrót do nich. Piosenki się nie powtarzają. Jedną z najbardziej zaskakujących stacji jest „Shuffle”. Tutaj mechanizm wybiera losowy utwór z całej bazy AOL.

Serwis stanowi połączenie klasycznego radia internetowego oraz muzycznych serwisów społecznościowych w rodzaju last.fm.  Dzięki temu stanowi nową jakość i ma spore szanse na odniesienie sukcesu.

Źródło: Mashable

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top