Amerykański portal internetowy AOL udostępnił nową wersję testową swojego odtwarzacza stacji radiowych AOL Radio – pisze Mashable.
W serwisie można znaleźć około 200 stacji przygotowanych przez portal oraz dodatkowe 150 lokalnych rozgłośni CBS. Aplikacja umożliwia pomijanie nielubianych utworów, modyfikowanie kanałów oraz udostępnianie własnych projektów użytkownikom komunikatora AIM.
AOL Radio utrzymuje się z reklam, ale nie jest ich wiele. Usługa zapamiętuje 30 ostatnio odsłuchanych utworów i umożliwia powrót do nich. Piosenki się nie powtarzają. Jedną z najbardziej zaskakujących stacji jest „Shuffle”. Tutaj mechanizm wybiera losowy utwór z całej bazy AOL.
Serwis stanowi połączenie klasycznego radia internetowego oraz muzycznych serwisów społecznościowych w rodzaju last.fm. Dzięki temu stanowi nową jakość i ma spore szanse na odniesienie sukcesu.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.