Serwisy www.domowesekrety.pl oraz www.warzywna.pl to internetowe prezentacje produktów marki Appetita, zaprojektowane i wykonane przez agencję interaktywną Venti. Są one adresowane do miłośników gotowania, którzy poszukują kulinarnych inspiracji w sieci.
„Domowe Sekrety” i „Warzywna” to nowe platformy internetowe, których celem jest podtrzymywanie stałego kontaktu z konsumentami dodatków do ciast i deserów oraz przypraw marki Appetita. Projekty stworzono nie tylko dla odbiorcy poszukującego informacji o tych produktach lub pomysłów na smaczne wypieki i potrawy, ale także dla internautów, którzy chcą podzielić się własnymi doświadczeniami kulinarnymi – mówi Alicja Bociańska, pracownik firmy Ziołopex, do której należy marka Appetita.
Witryna www.domowesekrety.pl zaplanowana została w taki sposób, aby wzbudzić zainteresowanie różnych grup docelowych. Panie lubiące gotować znajdą tu bazę sprawdzonych przepisów, panowie interesujący się tematyką kulinarną mogą pochwalić się swoimi pomysłami, a maluchy zagrają w prostą grę online, w której wykorzystano motywy związane z branżą spożywczą.
Serwis www.warzywna.pl nawiązuje do kampanii wizerunkowej zatytułowanej „Rodzina Smaków”, którą marka Appetita prowadziła przez ostatni rok na łamach prasy kobiecej. Na tle humorystycznego story prezentowane są bogate możliwości wykorzystania uniwersalnej przyprawy „Warzywna”.
Marka Appetitta uznawana jest za markę rodzinną, dlatego na stronie www.warzywna.pl wszystkie treści zorganizowane są wokół „Rodziny Smaków”. Z kolei na łamach www.domowesekrety.pl internauci są zachęcani do wspólnego pieczenia domowych ciast oraz dokumentowania chwil spędzanych w gronie rodzinnym. W serwisie można opublikować swoje zdjęcia lub wziąć udział w rozmaitych konkursach. Elementy te pozwalają nam budować wokół witryny społeczność, która ceni sobie przede wszystkim wartości rodzinne – dodaje Rafał Wierzbicki, kierujący realizacją przedsięwzięcia.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.