Interfejs programistyczny (API – Application Programming Interface) serwisu AfterMarket.pl to rozwiązanie pozwalające na pełną automatyzację procesu sprzedaży i kupna domen.
Każda operacja na giełdzie (wystawianie domen na sprzedaż, składanie i akceptacja ofert, wystawianie i odwoływanie aukcji, licytacje, przeglądanie i wyszukiwanie domen) może być przeprowadzona automatycznie za pomocą API. Daje to nieograniczone możliwości integracji i automatyzacji:
– Właściciele dużych portfolio domen mogą tworzyć narzędzia wspierające proces sprzedaży i zarządzania ofertami sprzedaży. Takie operacje jak wystawienie wielu aukcji naraz, automatyczne ponawianie zakończonych aukcji, hurtowe zmiany cen domen w zależności od wybranych kryteriów, a nawet automatyzacja procesu negocjacji i ustalania cen sprzedaży przestają być problemem. API może też być użyte do sporządzania raportów, statystyk i analiz, obserwowania trendów rynkowych i wielu innych zastosowań.
– Programiści mogą tworzyć płatne bądź darmowe narzędzia rozszerzające interfejs giełdy, ułatwiające pracę określonym grupom sprzedawców bądź nabywców, automatyzujące różne czynności albo generujące raporty i zestawienia. Szeroki zestaw funkcji API sprawia, że jedynymi ograniczeniami są wyobraźnia i kreatywność programisty.
– Właściciele serwisów internetowych mogą użyć API do integracji zawartości giełdy z własnym serwisem i wzbogacania go dodatkową treścią pochodzącą z giełdy. W połączeniu z programem partnerskim, pozwala to na zwiększenie przychodów generowanych przez serwisy partnerskie.
Interfejs API jest udostępniony za pomocą szeroko stosowanego protokołu SOAP. Dzięki temu może być wykorzystany przez narzędzia i aplikacje w różnych językach programowania. Za pomocą API mogą być tworzone zarówno proste skrypty automatyzujące pracę z giełdą domen, jak i rozbudowane serwisy internetowe i aplikacje wspierające proces sprzedaży bądź kupna.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.