APN Promise został Złotym Partnerem Microsoft

Opublikowano: 13 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma APN Promise – przedstawiciel Microsoft Press i partner korporacji Microsoft uzyskał status Microsoft Gold Certified Partner. Przyznany tytuł jest dowodem uznania za zaangażowanie w dostarczanie technologii Microsoft. Firma dołączyła do grona 11 polskich przedsiębiorstw uhonorowanych tym tytułem. APN Promise jest ponadto jedną z dwóch firm które otrzymały ten tytuł w naszym kraju w kategorii „e-commerce solutions”

Microsoft opracował programy partnerstwa przeznaczone dla firm współpracujących na całym świecie. Jednym z nich jest Microsoft Gold Certified Partner Program. Skupia firmy, które udowodniły swoje zaangażowanie oraz profesjonalizm w propagowaniu rozwiązań korporacji Microsoft. W programie „złotego” partnerstwa mogą uczestniczyć tylko dotychczasowi certyfikowani partnerzy firmy. Sam status natomiast otrzymują jedynie przedsiębiorstwa, które spełniają ściśle określone parametry programu.

Prawo do używania logo Złotego Partnera Microsoft nie tylko dodaje firmie prestiżu i wiarygodności, ale upoważnia do rozszerzenia jej oferty o dodatkowe licencje, do uczestnictwa w programie testów wersji beta niektórych produktów, dostęp do specjalistycznych szkoleń oraz seminariów.

Program Microsoft Gold Certified Partner dostępny jest na całym świecie. W Polsce tytuł Gold Certified Partner posiada tylko kilkanaście wysoko wyspecjalizowanych firm informatycznych, natomiast w kategorii „e-commerce solutions” oprócz APN Promise jedyną firmą mającą ten status jest Hoga.pl. Certyfikacja w kategorii e-commerce wymaga dodatkowo pełnoetatowego zatrudnienia co najmniej 4 pracowników technicznych z zaawansowanymi certyfikacjami MSCE (Microsoft Certified Systems Engineer) lub MCSD (Microsoft Certified Solution Developer).

http://www.promise.com.pl

Sylwester KozakAPN Promise został Złotym Partnerem Microsoft

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.