ARBOinteractive CEE realizuje kampanię dla Visit Britain

Opublikowano: 3 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ARBOinteractive CEE realizuje w pięciu krajach kampanię Visit Britain promującą Wielką Brytanię. W kampanii bierze udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Celem działań jest wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić.

Na miejsce emisji wybrano serwisy na portalach i witryny o tematyce turystycznej. Wśród polskich stron zaplanowanych w kampanii znalazła się m.in. eHoliday.pl, na której reklamy Visit Britain pokazywane są zarówno użytkownikom z Polski, jak i zza granicy.

Wśród zagranicznych stron w kampanii uwzględniono m.in. austriacką witrynę Reise-hero.at, czeską Idnes.cz, węgierską Napi.hu oraz rosyjską T2T.ru. Ze względu na niejednolitą ofertę witryn w poszczególnych krajach w kampanii Visit Britain wykorzystane zostały różnorodne formy reklamowe. Są to jednak głównie billboard, rectangle i skyscraper o wymiarach zależnych od standardów w danym kraju.

„ARBOintearctive CEE odpowiada za zintegrowaną sprzedaż powierzchni reklamowej wszystkich oddziałów ARBOinteractive w Europie Środkowo-Wschodniej. Niemniej jednak bardzo często na potrzeby realizowanych kampanii współpracujemy również z innymi oferentami powierzchni reklamowej w Internecie w poszczególnych krajach.  Dzięki temu nasza oferta jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla reklamodawców w  Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji” – mówi Aleksandra Ośko kierująca sprzedażą w ARBOinteractive CEE.

Hanna LaskowskaARBOinteractive CEE realizuje kampanię dla Visit Britain

Podziel się!

O autorze

hania