ARBOvision podpisała umowę z Quelle Polska. Quelle jest pierwszym klientem polskiego oddziału ARBOvision, który rozpoczął działalność w lipcu br.
ARBOvision to druga, obok ARBOmedia Polska, firma z Grupy ARBOmedia AG działająca w naszym kraju. Znalezienie pierwszego poważnego klienta ARBOvision kilka tygodni po stworzeniu firmy wskazuje, iż zapotrzebowanie na usługi z zakresu marketingu crossmediowego nie jest w pełni zaspokojone. Wynikiem pierwszych decyzji podjętych w ramach współpracy z Quelle jest uruchomienie w połowie sierpnia kampanii testowej w jednej z polskich stacji telewizyjnych. ARBOvision przeprowadzi również analizę wyników oraz dokona optymalizacji kampanii w oparciu o pozyskane dane.
ARBOvision specjalizuje się w rozwiązaniach crossmediowych. Firma świadczy usługi konsultingowe i wykonawcze nastawione na optymalizację procesów komunikacji marketingowej klienta. „Odpowiednie pozycjonowanie produktu oraz przekonanie do zakupu jest niemożliwe bez prawidłowej komunikacji z konsumentami. Dzięki całościowemu podejściu do rynku mediów jesteśmy w stanie wskazać klientowi najefektywniejsze narzędzia dotarcia do ściśle określonej grupy celowej” – powiedział Maciej Mincer, Członek Zarządu oraz Country Manager w ARBOvision. Oferta ARBOvision obejmuje analizę targetu i potrzeb komunikacyjnych klienta, rekomendacje i planowanie oraz realizację działań w wybranych mediach.
Mimo, iż reklamodawcy coraz częściej dostrzegają potrzebę urozmaicania media-mixu, dotąd w Polsce nie funkcjonował podmiot zajmujący się wyłącznie kampaniami crossmediowymi realizowanymi wraz z usługami consultingowymi. „Nie konkurujemy z agencjami reklamowymi, interaktywnymi ani domami mediowymi. Naszą ofertę kierujemy bezpośrednio do reklamodawców świadomych zalet kampanii integrujących przekazy w wielu mediach” – mówi Maciej Mincer. „Rozwój technologii telekomunikacyjnych skutkuje pojawieniem się narzędzi, które w wielu przypadkach stanowią hybrydy nowoczesnych kanałów z tradycyjnymi, np. telewizja internetowa, podcasty czy blogi. ARBOvision, dzięki zapleczu infrastrukturalnemu ARBOmedia Polska, posiada dostęp do wiedzy i nowoczesnej technologii jednego z liderów polskiego rynku reklamy internetowej. Nie ograniczamy się jednak do interaktywnych form przekazu. Zawsze staramy się znaleźć najefektywniejsze rozwiązanie stanowiące odpowiedź na specyficzne potrzeby danego klienta” – podsumowuje Maciej Mincer.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.