Mobilna Telefonia Internetowa Sp. z o.o., polski operator na rynku telefonii mobilnej oferujący usługę LoVo, poinformowała o podpisaniu umowy o współpracy z firmą Arcus S.A, na mocy, której zostanie wdrożona mobilna platforma telekomunikacyjna wraz z opieką techniczną nad infrastrukturą sieciową wykorzystywaną do celów telefonii internetowej.
Arcus, spółka notowana na GPW, to jeden z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W celu podniesienia konkurencyjności i wdrożenia jednolitego nowoczesnego systemu komunikacji na początku roku firma podjęła decyzję o unifikacji usług telefonicznych. Spółka wybrała usługi LoVo firmy MTI, które pozwoliły na bezpłatne rozmowy między oddziałami firmy oraz zapewniły znaczącą redukcję kosztów innych połączeń telefonicznych. Do chwili obecnej, usługa telefonii internetowej LoVo w oparciu o sieć przewodową została wdrożona w oddziałach firmy w Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku i we Wrocławiu. W kolejnym etapie wdrożenia, podłączonych zostanie kilkadziesiąt nowych użytkowników, w tym część z nich wyposażona zostanie w telefony mobilne łączące funkcje GSM i VoIP w oparciu o platformę LoVo.
„Wdrożenie innowacyjnego systemu telefonii już w pierwszym okresie pozwoliło obniżyć koszty komunikacji głosowej blisko o połowę, a nasi mobilni handlowcy zyskają wkrótce potężne narzędzie w kontaktach z klientami w postaci mobilnej platformy komunikacyjnej” – powiedział Mariusz Bednarski, wiceprezes zarządu w Arcus S.A. „Doceniając potencjał technologii postanowiliśmy zarekomendować rozwiązanie LoVo naszym partnerom oraz firmom, z którymi współpracujemy. Wzbogacenie naszych usług doskonale wpisuje się w ideę budowy silnej pozycji Arcus S.A. na rynku integracji i nowoczesnych usług IT.”
„Cieszymy się, że nasze usługi zostały wdrożone w firmie Arcus, posiadającej bogate doświadczenie na rynku dostawców rozwiązań systemowych dla firm. Zadowolenie tego klienta z naszych usług na pewno przełoży się w przyszłości na poszerzenie kręgu naszych odbiorców.” – powiedział Paweł Ośka, prezes zarządu MTI Sp z o.o.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.