Armia Mikołajów odwiedziła grzeczne dzieci

Opublikowano: 29 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod koniec roku Swiift zrealizował akcję „Mikołaj”, w której główną nagrodą były wizyty Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie ich prezentami.

Akcja „Mikołaj” prowadzona jest w ramach Podaruj Dzieciom Słońce i platformy Rodzinna Kraina. Jest kontynuacją i podsumowaniem rocznego programu skierowanego do matek i rodzin, realizowanego tylko w sieci hipermarketów Carrefour przez Procter&Gamble.

Inicjatywa została tak przygotowana, aby połączyć Podaruj Dzieciom Słońce z benefitami dla rodzin robiących zakupy. Swiift odpowiada za koncept, kreację, mechanizm i organizację konkursu SMS, w którym do wygrania była wizyta Mikołaja z workiem pełnym prezentów dla całej rodziny, ale przede wszystkim dla dzieci. Zwycięzcy mogli od 6 do 23 grudnia zamówić jedną z 20-u gwarantowanych w konkursie wizyt Mikołaja. Wiele z wizyt odbyło się w Mikołajki, ale akcja trwała prawie do Wigilii. Gość, za każdym razem, witany był entuzjastycznie. Zdarzało się często, że dzieci same obdarowywały wytęsknionego gościa upominkami – rysowanymi i śpiewanymi.

W akcji wzięły udział wiodące marki Procter&Gamble: Vizir, Lenor, Ariel, Bonux, Pampers,  Fairy, Pantene, Head&Shoulders, Gillette, Always, Naturella, Blend-a-med.

Hanna LaskowskaArmia Mikołajów odwiedziła grzeczne dzieci

Podziel się!

O autorze

hania