Artegence dla Gorącego Kubka Knorr

Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowy smak Gorącego Kubka Knorra.
Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowania nowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiają się na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net w sieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard, double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle 300×250.

Strona konkursu „Kubek Pełen Sera” ( http://www.tegomitrzeba.pl/ ) przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jej integralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którym główną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów noży do sera marki Berghoff.

Aktywacja internetowa, za którą odpowiada Artegence, uzupełnia kampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze. 

Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top