Od początku października w Internecie trwa kampania promująca nowy smak Gorącego Kubka Knorra.
Reklamy przygotowane przez Artegence zachęcają do spróbowania nowego, serowego smaku i odwiedzenia strony konkursowej. Pojawiają się na portalach Gazeta.pl, Interia.pl oraz serwisie Grono.net w sieci Ad.net oraz sieci IDMnet i Gadu-Gadu w formatach: billboard, double billboard, Push Down Billboard, Toplayer i Rectangle 300×250.
Strona konkursu „Kubek Pełen Sera” ( http://www.tegomitrzeba.pl/ ) przygotowana przez Artegence prezentuje walory nowego produktu. Jej integralnym elementem jest gra połączona z konkursem, w którym główną nagrodą jest wycieczka do krainy serów i 1000 zestawów noży do sera marki Berghoff.
Aktywacja internetowa, za którą odpowiada Artegence, uzupełnia kampanię ATL, prowadzoną w TV, kinach i na outdoorze.
Za dobór internetowych mediów odpowiada Omnicom Media Group.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.