Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.
Serwis dostępny pod adresem www.knorr.pl/swieta, prezentuje najlepsze przepisy świąteczne, również w formie wideo. Internauci mają możliwość dodawania własnych receptur, za co otrzymują nagrodę gwarantowaną w formie e-booka ze wszystkimi świątecznymi przepisami. W ramach konkursu, również przygotowanego przez Artegence, użytkownicy mogą głosować na dodawane przepisy. Do wygrania są zestawy srebrnych garnków Tefal Ingenio.
W tematy kuchennych przygotowań wprowadzają użytkowników dwie ambasadorki marki Knorr: aktorka Małgorzata Ostrowska – Królikowska, oraz dziennikarka Marzena Rogalska. Materiały wideo zostały przygotowane przez agencję Artegence.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!