Artegence tworzy nowy portal dla Polskiej Platformy Przetargowej

Opublikowano: 27 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

PPP, czyli Polska Platforma Przetargowa, powstała w 2003 r. jako jedno z niezależnych przedsięwzięć, realizowanych w ramach Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Jej zasadniczym zadaniem i misją jest optymalizacja procesów zakupu u Klientów, co przekłada się na konkretne oszczędności zarówno dla nabywców, jak i dostawców. Obecnie PPP jest jedną z wiodących firm na rynku aukcji i przetargów on-line w Polsce. Łączną wartość zamówień na tym rynku można szacować nawet na 150 miliardów złotych rocznie.

Przetargi realizowane za pomocą platformy elektronicznej zapewniają około 15% oszczędności w porównaniu z zakupami dokonywanymi w oparciu o tradycyjne, nieelektroniczne procedury.

Portal PPP jest skierowany do rynku biznesowego oraz administracji publicznej. Jego strategia opiera się na haśle 'Nie PPPrzepłacaj!' – promującym zarówno markę PPP, jak i zapraszającym do czerpania korzyści z jej oferty. Serwis w unikalny i jasny sposób prezentuje wymierne korzyści wykorzystywania elektronicznych platform przetargowych do obniżania kosztów zakupu. Zaprezentowane są na nim konkretne studia przypadków Klientów, którzy już skorzystali z Polskiej Platformy Przetargowej.

Od strony technologicznej portal zarządzany jest poprzez CMS Art:Core 2.0, który zapewnia błyskawiczną aktualizację treści poprzez przyjazny i intuicyjny w użyciu interfejs użytkownika.

Pełne wykorzystanie możliwości, jakie oferują aukcje i przetargi elektroniczne, daje olbrzymią szansę zoptymalizowania finansów publicznych (platformy podobne do PPP w krajach Unii Europejskich od wielu lat generują olbrzymie oszczędności dla Skarbów tych Państw, jak i podmiotów uczestniczących w przetargach).

'Uważamy, że wdrożenie przez Artegence portalu dla PPP jest dużym krokiem naprzód w rozwoju świadomości o potencjale, oferowanym przez elektroniczne platformy przetargowe' – mówi Artur Gortych, prezes Artegence – 'Nie PPPrzepłacaj! jest znakiem, że Internet również w Polsce przestał być wyłącznie ośrodkiem mediów informacyjnych i rozrywki, a staje się rdzeniem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki. I jest to bardzo pozytywny znak.' – dodaje na koniec.

http://www.ppp.pwpw.pl

Sylwester KozakArtegence tworzy nowy portal dla Polskiej Platformy Przetargowej

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.