PPP, czyli Polska Platforma Przetargowa, powstała w 2003 r. jako jedno z niezależnych przedsięwzięć, realizowanych w ramach Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Jej zasadniczym zadaniem i misją jest optymalizacja procesów zakupu u Klientów, co przekłada się na konkretne oszczędności zarówno dla nabywców, jak i dostawców. Obecnie PPP jest jedną z wiodących firm na rynku aukcji i przetargów on-line w Polsce. Łączną wartość zamówień na tym rynku można szacować nawet na 150 miliardów złotych rocznie.
Przetargi realizowane za pomocą platformy elektronicznej zapewniają około 15% oszczędności w porównaniu z zakupami dokonywanymi w oparciu o tradycyjne, nieelektroniczne procedury.
Portal PPP jest skierowany do rynku biznesowego oraz administracji publicznej. Jego strategia opiera się na haśle 'Nie PPPrzepłacaj!’ – promującym zarówno markę PPP, jak i zapraszającym do czerpania korzyści z jej oferty. Serwis w unikalny i jasny sposób prezentuje wymierne korzyści wykorzystywania elektronicznych platform przetargowych do obniżania kosztów zakupu. Zaprezentowane są na nim konkretne studia przypadków Klientów, którzy już skorzystali z Polskiej Platformy Przetargowej.
Od strony technologicznej portal zarządzany jest poprzez CMS Art:Core 2.0, który zapewnia błyskawiczną aktualizację treści poprzez przyjazny i intuicyjny w użyciu interfejs użytkownika.
Pełne wykorzystanie możliwości, jakie oferują aukcje i przetargi elektroniczne, daje olbrzymią szansę zoptymalizowania finansów publicznych (platformy podobne do PPP w krajach Unii Europejskich od wielu lat generują olbrzymie oszczędności dla Skarbów tych Państw, jak i podmiotów uczestniczących w przetargach).
'Uważamy, że wdrożenie przez Artegence portalu dla PPP jest dużym krokiem naprzód w rozwoju świadomości o potencjale, oferowanym przez elektroniczne platformy przetargowe’ – mówi Artur Gortych, prezes Artegence – 'Nie PPPrzepłacaj! jest znakiem, że Internet również w Polsce przestał być wyłącznie ośrodkiem mediów informacyjnych i rozrywki, a staje się rdzeniem nowoczesnej i konkurencyjnej gospodarki. I jest to bardzo pozytywny znak.’ – dodaje na koniec.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.