Portal operatora komórkowego playmobile.pl wzbogacił się o nowe funkcjonalności, w tym moduły umożliwiające umieszczanie wideo na stronie WWW oraz umieszczanie filmów nagrywanych telefonem komórkowym na blogu.
Play to operator komórkowy, który postawił w komunikacji marketingowej na społeczność. Sercem serwisu są profile użytkowników i sieć połączeń między ich znajomymi. Niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej Play jest również multikanałowość, dzięki której każdy element portalu dostępny jest równocześnie w kanale WWW i mobile.
Nowe funkcjonalności zostały wprowadzone dzięki dodaniu nowych modułów do platformy Artcore budowanej przez Artegence, na której od początku oparty jest serwis www.playmobile.pl.
Użytkownicy mają od teraz możliwość umieszczania krótkich filmów wideo na stronie Playmobile za pośrednictwem komputera i telefonu komórkowego – wysyłając MMS. Na stronie WWW wideo prezentowane jest dzięki flashowemu playerowi przygotowanemu przez Artegence. Użytkownicy korzystający z wersji WAP portalu, mogą pobierać filmy umieszczone na blogach bezpośrednio na swój telefon w najpopularniejszym formacie wideo na komórki – 3gp.
Klienci sieci Play uzyskali również możliwość budowania własnej galerii zawierającej zdjęcia i filmy. W każdej chwili mogą korzystać z jej elementów by wzbogacić wpisy na swoim blogu.
Wyzwaniem przy projekcie było stworzenie wydajnej architektury serwerowej. Artegence wykorzystuje markowe komponenty oraz architekturę warstwową gwarantującą wysoką dostępność, bezpieczeństwo i skalowalność wdrażanych aplikacji.
Agencja interaktywna Artegence i multimedialny operator komórkowy Play rozpoczęły współpracę na początku 2006 roku. Artegence dostarcza operatorowi technologię Artcore pozwalającą budować społeczność użytkowników wokół serwisu WWW http://ludzie.playmobile.pl/ oraz na platformach mobilnych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.