1 października 2005 uruchomił nowy serwis internetowy. Celem stworzenia nowego serwisu jest wspieranie wizerunku ASTER jako dostawcy usług multimedialnych dla wszystkich ceniących komunikację, informację i rozrywkę. W oparciu o takie założenie powstał serwis w nowej szacie graficznej, ułatwiający szybszy dostęp do informacji o ofercie ASTER.
Nowym elementem w serwisie, dostępnym z poziomu każdej strony, jest mechanizm pozwalający na sprawdzenie dostępności usług ASTER na danym obszarze, z jednoczesną możliwością złożenia zamówienia.
W kolejnych etapach planowany jest rozwój witryny m.in. o kalkulator usług, który pozwoli obliczyć oszczędności wynikające z zakupu usług w ofercie TRIPLE PLAY.
Projekt graficzny oraz nawigacja serwisu zostały przygotowane przez interaktywną agencję full service FFCreation.com
Koncepcja kreatywna witryny odróżnia komunikację internetową ASTER od innych operatorów telekomunikacyjnych. W kreacji nie ma standardowych dla tego segmentu rynku zdjęć ludzi korzystających z usług telekomunikacyjnych. Projekt bazuje na wykorzystaniu wysokiej jakości fotografii, które przedstawiają spadochroniarzy, delfiny i balony symbolizujące usługę TRIPLE PLAY. Dzięki temu strona jest przestrzenna i lekka oraz ma przyjazny wygląd.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.