ASTER, największa sieć internetowa i kablowa w Warszawie, testuje innowacyjny produkt – Telefonię Cyfrową.
ASTER posiada kilkuletnie doświadczenie w dostarczaniu usług telefonicznych z wykorzystaniem sieci telewizji kablowej, zdobyte dzięki współpracy z El-Net. Jest jednym z pierwszych operatorów kablowych w Polsce, na którego sieci zostały uruchomione usługi telefoniczne już w 2000 roku. Aby świadczyć tego typu usługi sieć kablowa, (HFC – z ang. Hybrid Fiber-Coax), musi spełniać bardzo wysokie wymagania jakościowe, niezależnie od stosowanej technologii. Obecnie w ASTER testowane są najnowsze światowe rozwiązania technologiczne w tej dziedzinie.
Usługa Telefonii Cyfrowej w ASTER polega na zapewnieniu Klientom możliwości korzystania z usług głosowych o wysokiej jakości przy wykorzystaniu sieci ASTER. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych, tj. telewizji, Internetu i telefonu, ASTER może zapewniać Klientom niepowtarzalny system rabatów w opłatach instalacyjnych oraz abonamentowych, a także jedną uniwersalną instalację dla dowolnej kombinacji usług. Dodatkową korzyścią będzie jeden rachunek raz w miesiącu oraz jeden serwis informacyjny i techniczny, pozwalające na kompleksową obsługę Klienta.
Usługa Telefonii Cyfrowej znajduje się obecnie w końcowej fazie testów, których zakończenie planowane jest najpóźniej do końca bieżącego roku. U Klientów testujących usługę instalowane są nowoczesne modemy, wyposażone w gniazdo telefoniczne, port Ethernet i USB, pozwalające na podłączenie standardowego aparatu telefonicznego oraz komputera ze stałym dostępem do Internetu.
ASTER planuje, że w ramach testów z usługi Telefonii Cyfrowej skorzysta docelowo ok. 1 000 Klientów. Usługa testowana jest na wybranych obszarach sieci (ok. 10% obszaru sieci). Testy usługi Telefonii Cyfrowej w ASTER odbywają się przy współpracy z publicznymi operatorami telekomunikacyjnymi. ASTER posiada nadany przez URTiP własny zakres numeracji, ale równocześnie może korzystać z zakresów numeracji innych operatorów.
Data rozpoczęcia sprzedaży komercyjnej Telefonii Cyfrowej oraz przyszła oferta uzależnione będą m.in. od wyników prowadzonych obecnie testów. Celem ASTER jest, aby w fazie komercyjnej udostępnić usługę na terenach, gdzie Abonenci mogą korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu ASTER – 60% sieci na koniec 2004 r. Zasięg ten będzie sukcesywnie zwiększany w kolejnych latach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.