ASTER, największa sieć internetowa i kablowa w Warszawie, testuje innowacyjny produkt – Telefonię Cyfrową.
ASTER posiada kilkuletnie doświadczenie w dostarczaniu usług telefonicznych z wykorzystaniem sieci telewizji kablowej, zdobyte dzięki współpracy z El-Net. Jest jednym z pierwszych operatorów kablowych w Polsce, na którego sieci zostały uruchomione usługi telefoniczne już w 2000 roku. Aby świadczyć tego typu usługi sieć kablowa, (HFC – z ang. Hybrid Fiber-Coax), musi spełniać bardzo wysokie wymagania jakościowe, niezależnie od stosowanej technologii. Obecnie w ASTER testowane są najnowsze światowe rozwiązania technologiczne w tej dziedzinie.
Usługa Telefonii Cyfrowej w ASTER polega na zapewnieniu Klientom możliwości korzystania z usług głosowych o wysokiej jakości przy wykorzystaniu sieci ASTER. Dzięki integracji usług telekomunikacyjnych, tj. telewizji, Internetu i telefonu, ASTER może zapewniać Klientom niepowtarzalny system rabatów w opłatach instalacyjnych oraz abonamentowych, a także jedną uniwersalną instalację dla dowolnej kombinacji usług. Dodatkową korzyścią będzie jeden rachunek raz w miesiącu oraz jeden serwis informacyjny i techniczny, pozwalające na kompleksową obsługę Klienta.
Usługa Telefonii Cyfrowej znajduje się obecnie w końcowej fazie testów, których zakończenie planowane jest najpóźniej do końca bieżącego roku. U Klientów testujących usługę instalowane są nowoczesne modemy, wyposażone w gniazdo telefoniczne, port Ethernet i USB, pozwalające na podłączenie standardowego aparatu telefonicznego oraz komputera ze stałym dostępem do Internetu.
ASTER planuje, że w ramach testów z usługi Telefonii Cyfrowej skorzysta docelowo ok. 1 000 Klientów. Usługa testowana jest na wybranych obszarach sieci (ok. 10% obszaru sieci). Testy usługi Telefonii Cyfrowej w ASTER odbywają się przy współpracy z publicznymi operatorami telekomunikacyjnymi. ASTER posiada nadany przez URTiP własny zakres numeracji, ale równocześnie może korzystać z zakresów numeracji innych operatorów.
Data rozpoczęcia sprzedaży komercyjnej Telefonii Cyfrowej oraz przyszła oferta uzależnione będą m.in. od wyników prowadzonych obecnie testów. Celem ASTER jest, aby w fazie komercyjnej udostępnić usługę na terenach, gdzie Abonenci mogą korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu ASTER – 60% sieci na koniec 2004 r. Zasięg ten będzie sukcesywnie zwiększany w kolejnych latach.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.