Tygodnik Auto Świat ogłasza wyniki czwartej edycji Narodowego Auto Testu – kompleksowego badania opinii polskich kierowców na temat posiadanych przez nich samochodów. Wyniki testu pokazują stan polskiej motoryzacji, preferencje i oczekiwania kierowców wobec swoich samochodów. Poniedziałkowy numer Auto Świata, zawierający wyniki Narodowego Auto Testu, ukaże się w cenie 2,70 zł.
Badanie przeprowadzono poprzez ankietę zamieszczoną na stronie internetowej Auto Świata. Kierowca miał możliwość wskazania zalet i wad swojego samochodu, poziomu obsługi dilera, jakości pracy warsztatu naprawczego. Oceniano też usługi firm ubezpieczeniowych. W tym roku ankiety wypełniło prawie 18 tysięcy kierowców, czytelników i sympatyków tygodnika.
Na podstawie wypełnionych ankiet redakcja stworzyła TOP 50 najlepiej ocenianych samochodów. Zwycięzcą Narodowego Auto Testu zostało Audi A6 z lat 1997-2005, które czytelnicy ocenili najwyżej spośród tych aut, które znalazły się w zestawieniu.
Zwycięzcami w poszczególnych segmentach zostali:
– w kategorii A (auta najmniejsze) – Fiat Panda
– w segmencie B (auta małe) – Fiat Grande Punto
– w segmencie C (kompakty) – Kia Cee’d
– w kategorii D (klasa średnia) – Audi A6 (1997-2005).
Dodatkowo redakcja opracowała pięć rankingów TOP 20 samochodów najlepszych pod względem niezawodności, kosztów eksploatacji, silnika, układu jezdnego oraz wnętrza.
„Narodowy Auto Test, organizowany przez nas już po raz czwarty, nadal budzi duże zainteresowanie kierowców W tym roku częściej niż w latach poprzednich oceniane były samochody w wieku poniżej 10 lat. To może oznaczać, że w Polsce jeździmy coraz młodszymi i lepszymi autami” – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny Auto Świata.
Poniedziałkowy numer Auto Świata, zawierający wyniki Narodowego Auto Testu, ukaże się w cenie 2,70 zł. Wydanie zostanie powiększone o dodatkowe 16 stron i wsparte kampanią reklamową w stacjach radiowych (m.in. Zetka, RMF, Eska. Antyradio, Program 3). Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za przygotowanie kreacji agencja FadeOut.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.