AutoMapa ostrzega o zbliżaniu się do fotoradaru

Opublikowano: 1 kwietnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W marcu 2005 roku na rynku pojawiła się nowa wersja 3.8 programu AutoMapa® – polskiego systemu nawigacji satelitarnej. Wśród nowych funkcji najważniejsze jest ostrzeganie głosowe i wizualne o zbliżaniu się do wybranego obiektu, np. do fotoradaru, tradycyjnego radaru 'suszarki', stacji benzynowej, czy też czarnego punktu – miejsca szczególnie częstych wypadków. Na tę funkcję czekało niecierpliwie liczne grono użytkowników AutoMapy. Teraz nie muszą już spoglądać co chwilę na ekran PDA,

aby pilnować miejsc, gdzie trzeba zdjąć nogę z gazu.

W nowej wersji AutoMapy użytkownik wybiera kategorie obiektu, rodzaj komunikatu oraz zakres wykrywania. Może określić odległość, kąt widzenia, a nawet prędkość minimalną, przy której pojawiać się będą komunikaty ostrzegające o wybranych obiektach, oraz jak często ostrzeżenia będą powtarzane. Może również użyć własnych plików z nagraniami komunikatów ostrzegawczych.

'Mamy nadzieję, że nowa wersja 3.8 AutoMapy® przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego i choćby w niewielkim stopniu do obniżenia liczby wypadków. Dzięki głosowemu informowaniu, kierowcy będą mieli możliwość bardziej intuicyjnej kontroli prędkości jazdy w najbardziej niebezpiecznych miejscach. Pracujemy nad tym, by w kolejnych wydaniach map informacje o obiektach typu radary, fotoradary, czy czarne punkty, były możliwie jak najpełniejsze i aktualne.' – twierdzi Mirosław Bartos z firmy Geosystems Polska, która wspólnie z firmą Aqurat już od dwóch lat produkuje i oferuje kolejne wersje systemu AutoMapa.

Obok głosowego ostrzegania o wybranych obiektach na drodze, w wersji 3.8 AutoMapy na uwagę zasługuje poprawiony algorytm autokorekty długich tras. W razie zjechania z trasy, w AutoMapie 3.8 korekty następują szybciej oraz z mniejszą ilością prób powrotu na pierwotną trasę.

http://www.automapa.com

Sylwester KozakAutoMapa ostrzega o zbliżaniu się do fotoradaru

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.