AutoMapa, system nawigacji satelitarnej, został partnerem relacji z Błękitnego24 – jedynego helikoptera telewizyjnego wykorzystywanego do codziennych relacji na antenie telewizji TVN24.
Ten unikatowy, wyposażony w pięć kamer oraz nowatorski system anten do prowadzenia bezpośredniej transmisji helikopter umożliwia błyskawiczne przekazywanie najważniejszych informacji, które docierają do widzów kanału TVN24. To pierwsze, niespotykane dotąd przedsięwzięcie producenta nawigacji satelitarnej, jest wynikiem starannie opracowanej i egzekwowanej strategii marketingowej AutoMapy.
– Błękitny24 to synonim szybkości i jakości przekazywanych informacji, czego codziennie doświadczają widzowie TVN24. Jest zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego, gdzie potrzebna jest błyskawiczna i rzetelna informacja. Natomiast AutoMapa jest kwintesencją sprawnej nawigacji i niezawodności. Codziennie prowadzi ponad 200 tysięcy kierowców, którzy wybrali AutoMapę w ich codziennych podróżach po polskich i europejskich drogach. Uważamy, że to para doskonała – mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
Kampanii promującej relacje z Błękitnego24 towarzyszy nowy znak i hasło AutoMapy – „AutoMapa prowadzi”. Jest ono odzwierciedleniem powodu, dla którego Polacy porzucają tradycyjne mapy i decydują się na wybór nawigacji satelitarnej. Chcą szybko, pewnie i bezbłędnie dotrzeć do wybranego przez siebie celu.
– Hasło „AutoMapa prowadzi” doskonale oddaje istotę nawigacji. Wybierając AutoMapę mamy pewność, że poprowadzi nas ona dokładnie tam, gdzie chcemy – mówi znany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, który użyczył również swojego głosu do materiałów AutoMapy i Błękitnego24 emitowanych na antenie TVN24.
Pierwszy spot promujący relacje z Błękitnego24 można już zobaczyć na antenie TVN24.
www.pl.youtube.com/watch?v=wulCeysPsCo
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.