AutoMapa, system nawigacji satelitarnej, został partnerem relacji z Błękitnego24 – jedynego helikoptera telewizyjnego wykorzystywanego do codziennych relacji na antenie telewizji TVN24.
Ten unikatowy, wyposażony w pięć kamer oraz nowatorski system anten do prowadzenia bezpośredniej transmisji helikopter umożliwia błyskawiczne przekazywanie najważniejszych informacji, które docierają do widzów kanału TVN24. To pierwsze, niespotykane dotąd przedsięwzięcie producenta nawigacji satelitarnej, jest wynikiem starannie opracowanej i egzekwowanej strategii marketingowej AutoMapy.
– Błękitny24 to synonim szybkości i jakości przekazywanych informacji, czego codziennie doświadczają widzowie TVN24. Jest zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego, gdzie potrzebna jest błyskawiczna i rzetelna informacja. Natomiast AutoMapa jest kwintesencją sprawnej nawigacji i niezawodności. Codziennie prowadzi ponad 200 tysięcy kierowców, którzy wybrali AutoMapę w ich codziennych podróżach po polskich i europejskich drogach. Uważamy, że to para doskonała – mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
Kampanii promującej relacje z Błękitnego24 towarzyszy nowy znak i hasło AutoMapy – „AutoMapa prowadzi”. Jest ono odzwierciedleniem powodu, dla którego Polacy porzucają tradycyjne mapy i decydują się na wybór nawigacji satelitarnej. Chcą szybko, pewnie i bezbłędnie dotrzeć do wybranego przez siebie celu.
– Hasło „AutoMapa prowadzi” doskonale oddaje istotę nawigacji. Wybierając AutoMapę mamy pewność, że poprowadzi nas ona dokładnie tam, gdzie chcemy – mówi znany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, który użyczył również swojego głosu do materiałów AutoMapy i Błękitnego24 emitowanych na antenie TVN24.
Pierwszy spot promujący relacje z Błękitnego24 można już zobaczyć na antenie TVN24.
www.pl.youtube.com/watch?v=wulCeysPsCo
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...