AutoMapa, system nawigacji satelitarnej, został partnerem relacji z Błękitnego24 – jedynego helikoptera telewizyjnego wykorzystywanego do codziennych relacji na antenie telewizji TVN24.
Ten unikatowy, wyposażony w pięć kamer oraz nowatorski system anten do prowadzenia bezpośredniej transmisji helikopter umożliwia błyskawiczne przekazywanie najważniejszych informacji, które docierają do widzów kanału TVN24. To pierwsze, niespotykane dotąd przedsięwzięcie producenta nawigacji satelitarnej, jest wynikiem starannie opracowanej i egzekwowanej strategii marketingowej AutoMapy.
– Błękitny24 to synonim szybkości i jakości przekazywanych informacji, czego codziennie doświadczają widzowie TVN24. Jest zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego, gdzie potrzebna jest błyskawiczna i rzetelna informacja. Natomiast AutoMapa jest kwintesencją sprawnej nawigacji i niezawodności. Codziennie prowadzi ponad 200 tysięcy kierowców, którzy wybrali AutoMapę w ich codziennych podróżach po polskich i europejskich drogach. Uważamy, że to para doskonała – mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
Kampanii promującej relacje z Błękitnego24 towarzyszy nowy znak i hasło AutoMapy – „AutoMapa prowadzi”. Jest ono odzwierciedleniem powodu, dla którego Polacy porzucają tradycyjne mapy i decydują się na wybór nawigacji satelitarnej. Chcą szybko, pewnie i bezbłędnie dotrzeć do wybranego przez siebie celu.
– Hasło „AutoMapa prowadzi” doskonale oddaje istotę nawigacji. Wybierając AutoMapę mamy pewność, że poprowadzi nas ona dokładnie tam, gdzie chcemy – mówi znany kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, który użyczył również swojego głosu do materiałów AutoMapy i Błękitnego24 emitowanych na antenie TVN24.
Pierwszy spot promujący relacje z Błękitnego24 można już zobaczyć na antenie TVN24.
www.pl.youtube.com/watch?v=wulCeysPsCo
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.