Biuro Reklamy o2.pl ma nowego Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej. Została nim Magdalena Pułtorak, która do tej pory pracowała w portalu Onet.pl i zajmowała stanowisko Account Executive.
– Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy odpowiedniej osoby na to stanowisko. Magda ma doświadczenie w branży, wiedzę na temat rynku i dostępnych narzędzi oraz posiada odpowiednie predyspozycje, co czyni ją idealnym kandydatem na to stanowisko – powiedział dyrektor Biura Reklamy Filip Hołowczyc. Pułtorak będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią i pośrednią.
Do Biura Reklamy dołączył także Bartłomiej Osęka jako Indirect Sales Manager. Jest to nowe stanowisko w strukturach Biura. Osęka będzie odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, a więc współpracę z małymi i średnimi agencjami reklamowymi z całej Polski. Osęka pracował ostatnio w biurze reklamy sieci Ad.net.
– Bartek to kolejna doświadczona osoba w naszym zespole. Jego doświadczenie pozwoli mu na realizację celów postawionych przed tym nowym stanowiskiem w naszym Biurze Reklamy – powiedział Filip Hołowczyc.
Do zespołu dołączyła także Marzena Mikołajczyk na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Projektów Niestandardowych oraz Dominika Małczyńska która wcześniej pracowała w domu mediowym OMD Poland na stanowisku Junior Media Planner a u nas została zatrudniona jako Account Manager. Jednocześnie na stanowiska Key Account Managerów awansowały dwie osoby – Tomasz Choroszewski i Kamil Osiadacz, dotychczas Account Managerowie.
Biuro Reklamy liczy obecnie około 30 osób.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.