Awanse i nowe osoby w Biurze Reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl ma nowego Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej. Została nim Magdalena Pułtorak, która do tej pory pracowała w portalu Onet.pl i zajmowała stanowisko Account Executive.
– Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy odpowiedniej osoby na to stanowisko. Magda ma doświadczenie w branży, wiedzę na temat rynku i dostępnych narzędzi oraz posiada odpowiednie predyspozycje, co czyni ją idealnym kandydatem na to stanowisko – powiedział dyrektor Biura Reklamy Filip Hołowczyc. Pułtorak będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią i pośrednią.

Do Biura Reklamy dołączył także Bartłomiej Osęka jako Indirect Sales Manager. Jest to nowe stanowisko w strukturach Biura. Osęka będzie odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, a więc współpracę z małymi i średnimi agencjami reklamowymi z całej Polski. Osęka pracował ostatnio w biurze reklamy sieci Ad.net.

– Bartek to kolejna doświadczona osoba w naszym zespole. Jego doświadczenie pozwoli mu na realizację celów postawionych przed tym nowym stanowiskiem w naszym Biurze Reklamy – powiedział Filip Hołowczyc.

Do zespołu dołączyła także Marzena Mikołajczyk na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Projektów Niestandardowych oraz Dominika Małczyńska która wcześniej pracowała w domu mediowym OMD Poland na stanowisku Junior Media Planner a u nas została zatrudniona jako Account Manager. Jednocześnie na stanowiska Key Account Managerów awansowały dwie osoby – Tomasz Choroszewski i Kamil Osiadacz, dotychczas Account Managerowie.
Biuro Reklamy liczy obecnie około 30 osób.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top