Wideo – Awatary InteliWISE zostały wykorzystane jako Wirtualni Ankieterzy w badaniach wiodącej grupy badawczej Millward Brown w USA i Wielkiej Brytanii. Wyniki ankiety wskazały „Avatara” jako głównego kandydata do Oscarów 2010.
Jedna z wiodących światowych grup badawczych, Millward Brown International przeprowadziła badania internetowe przy użyciu Wideo – Awatarów, Wirtualnych Ankieterów InteliWISE. Badanie miało na celu wskazanie, którzy z laureatów tegorocznych nagród Oscarów, nagród Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zostaną nagrodzeni.
Ankieta, prowadzona przez Wirtualnego Badacza InteliWISE pokazała wyniki sprzeczne z ostatecznym werdyktem Akademii. „Avatar” Jamesa Camerona okazał się zdecydowanym faworytem internautów spośród kandydatów do Oscarów.
Pilotażowe wykorzystanie Wirtualnych Ankieterów InteliWISE jest rozszerzeniem wachlarza metod badawczych Millward Brown i ma przyczynić się do zwiększenia zaangażowania respondentów w proces badawczy. Pierwsze wyniki są imponujące – w trakcie studium aż 90% badanych uznało, iż wypełnianie formularza z pomocą Wirtualnego Ankietera było dla nich pozytywnym doświadczeniem, a tym samym wpłynęło korzystnie na ich postrzeganie badań opinii publicznej przeprowadzanych w internecie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.