Awatary wspierają się wzajemnie?

Wideo – Awatary InteliWISE zostały wykorzystane jako Wirtualni Ankieterzy w badaniach wiodącej grupy badawczej Millward Brown w USA i Wielkiej Brytanii. Wyniki ankiety wskazały “Avatara” jako głównego kandydata do Oscarów 2010.

Jedna z wiodących światowych grup badawczych, Millward Brown International przeprowadziła badania internetowe przy użyciu Wideo – Awatarów, Wirtualnych Ankieterów InteliWISE. Badanie miało na celu wskazanie, którzy z laureatów tegorocznych nagród Oscarów, nagród Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zostaną nagrodzeni.

Ankieta, prowadzona przez Wirtualnego Badacza InteliWISE pokazała wyniki sprzeczne z ostatecznym werdyktem Akademii. “Avatar” Jamesa Camerona okazał się zdecydowanym faworytem internautów spośród kandydatów do Oscarów.

Pilotażowe wykorzystanie Wirtualnych Ankieterów InteliWISE jest rozszerzeniem wachlarza metod badawczych Millward Brown i ma przyczynić się do zwiększenia zaangażowania respondentów w proces badawczy. Pierwsze wyniki są imponujące – w trakcie studium aż 90% badanych uznało, iż wypełnianie formularza z pomocą Wirtualnego Ankietera było dla nich pozytywnym doświadczeniem, a tym samym wpłynęło korzystnie na ich postrzeganie badań opinii publicznej przeprowadzanych w internecie.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry