Awatary wspierają się wzajemnie?

Wideo – Awatary InteliWISE zostały wykorzystane jako Wirtualni Ankieterzy w badaniach wiodącej grupy badawczej Millward Brown w USA i Wielkiej Brytanii. Wyniki ankiety wskazały „Avatara” jako głównego kandydata do Oscarów 2010.

Jedna z wiodących światowych grup badawczych, Millward Brown International przeprowadziła badania internetowe przy użyciu Wideo – Awatarów, Wirtualnych Ankieterów InteliWISE. Badanie miało na celu wskazanie, którzy z laureatów tegorocznych nagród Oscarów, nagród Amerykańskiej Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zostaną nagrodzeni.

Ankieta, prowadzona przez Wirtualnego Badacza InteliWISE pokazała wyniki sprzeczne z ostatecznym werdyktem Akademii. „Avatar” Jamesa Camerona okazał się zdecydowanym faworytem internautów spośród kandydatów do Oscarów.

Pilotażowe wykorzystanie Wirtualnych Ankieterów InteliWISE jest rozszerzeniem wachlarza metod badawczych Millward Brown i ma przyczynić się do zwiększenia zaangażowania respondentów w proces badawczy. Pierwsze wyniki są imponujące – w trakcie studium aż 90% badanych uznało, iż wypełnianie formularza z pomocą Wirtualnego Ankietera było dla nich pozytywnym doświadczeniem, a tym samym wpłynęło korzystnie na ich postrzeganie badań opinii publicznej przeprowadzanych w internecie.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top