Firma Ringier Axel Springer ogłosiła międzynarodowy konkurs „Free to play” na najlepszą darmową grę na system iOS.
Konkurs „Free to play” grupy Ringier Axel Springer kierowany jest do pojedynczych osób lub zespołów z Europy Środkowo-Wschodniej, które od 6 maja mogą składać zgłoszenia jednej lub kilku gier stworzonych specjalnie na system iOS. Zwycięzca otrzyma 20 tys. euro w gotówce i wartą 500 tys. euro powierzchnię reklamową dla promocji gry w Polsce, Czechach, Serbii i na Słowacji.
Uczestnicy konkursu mogą się rejestrować na stronie www.ioscompetition.com do 15 września. Wtedy też upływa termin przekazywania gier na konkurs. Zgłaszane gry muszą być darmowe, a więc zgodne z hasłem konkursu „free to play”.
Jest haczyk: autor zwycięskiej aplikacji podzieli się w połowie przychodami z gry z Ringier Axel Springer w zamian za sfinansowanie przez spółkę kampanii reklamowej i promowanie gry w Europie.
Kapituła konkursu, składająca się z przedstawicieli Ringier Axel Springer z Polski, Czech, Słowacji i Serbii, ogłosi zwycięzcę 1 listopada.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.