Axel Springer Polska przejmuje od 1 sierpnia serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl od firmy Anima Publishers z Czech, której udziałowcem jest Axel Springer AG. Witryny uzupełnią ofertę wydawcy w segmencie serwisów motoryzacyjnych.
Roadlook.pl to internetowy serwis podejmujący tematy ze wszystkich obszarów motoryzacji. Redakcja publikuje newsy dotyczące samochodów, motocykli, rajdów WRC i wyścigów Formuły 1, a także relacje z targów i wystaw oraz unikalne zdjęcia aut, które dopiero pojawią się na rynku. Dodatkowo w serwisie znaleźć można nowinki technologiczne, wrażenia z pierwszych jazd najnowszymi modelami samochodów i recenzje gadżetów dla fanów motoryzacji.
Axel Springer Polska przejmuje również domenę autofun.pl wraz z prawami do znaku graficznego i koncepcji witryny. Serwis autofun.pl tworzony będzie przez redakcję auto-swiat.pl na bazie czeskiego serwisu autofun.cz , prezentującego tematy motoryzacyjne w lżejszej wersji. Witryna będzie się koncentrować na samochodach sportowych, autach bardzo drogich i szybkich. Na stronach autofun.pl zamiast obszernych opisów dominować będą filmy i wysokiej jakości zdjęcia.
„Uzupełnienie portfolio Axel Springer Polska o nowe serwisy umocni naszą pozycję w segmencie motoryzacyjnym. Efekt synergii po przejęciu roadlook.pl i autofun.pl pomoże nam również zwiększyć zasięg serwisu auto-swiat.pl” – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu motoryzacyjnego w Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.